Hvad er jeres nytårsforsæt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.742 visninger
30 svar
46 synes godt om
30. december 2014

Røverdatter

Nu nærmer dagen sig - sidste dag i år 2014.

Jeg ved ikke om nogen allerede har oprettet en tråd. Så må denne jo bare slettes 

Mange siger de ingen nytårsforsætter har, men der må da være én ting eller fire som man gerne vil ændre eller fornye i det nye år? 

Jeg går i fuld gang med Detox - på det emotionelle og fysiske plan (tarmskylning, citronvand og gulerødder samt meditation og selv indsigt ). Jeg begynder i mit fitness center fra 5. Januar. Jeg vil drikke mindre kaffe. Jeg vil have en masse nye gode vaner (f.eks. ingen impulskøb, spise mørk frem for lys chokolade og aaalt muligt andet, som er nedskrevet på min mind-map). Det nye år står i juli måned på flytning til en ny landsdel, med nye muligheder. 

Hvad er jeres nytårsforsætter? Og hvad håber/ønsker i, at jeres nye år 2015 byder på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2014

CaWi

Mit nytårs fortsæt er det sædvanlige.  At spise sundere og derved forhåbentlig tabe de ti kg jeg har taget på ved at gå i skole.

Derudover så håber jeg på at vi finder en lækker ejendom tæt på svigerforældrene, så vores drøm om et familie foretagende kan gå i opfyldelse

Anmeld

30. december 2014

Troldemommi

Røverdatter skriver:

Jeg ved ikke om nogen allerede har oprettet en tråd. Så må denne jo bare slettes 

Mange siger de ingen nytårsforsætter har, men der må da være én ting eller fire som man gerne vil ændre eller fornye i det nye år? 

Jeg går i fuld gang med Detox - på det emotionelle og fysiske plan (tarmskylning, citronvand og gulerødder samt meditation og selv indsigt ). Jeg begynder i mit fitness center fra 5. Januar. Jeg vil drikke mindre kaffe. Jeg vil have en masse nye gode vaner (f.eks. ingen impulskøb, spise mørk frem for lys chokolade og aaalt muligt andet, som er nedskrevet på min mind-map). Det nye år står i juli måned på flytning til en ny landsdel, med nye muligheder. 

Hvad er jeres nytårsforsætter? Og hvad håber/ønsker i, at jeres nye år 2015 byder på?

Jeg vil gerne til at løbetræne igen, og så skal vi også snart finde en større bolig, vil gerne give min søn på 16 måneder sit eget værelse inden han bliver 2 år, pt sover han inde hos storesøster 

Monica 

Anmeld

30. december 2014

Sandratoft

Jeg vil rense mit ansigt hver aften og så vil jeg stoppe med at spise så meget slik  

Anmeld

30. december 2014

Mom

Profilbillede for Mom

Mere sex 

Og ingen alkohol i 2015 (hvilket er nemt da jeg kun drikker 2 gange om året)

Anmeld

30. december 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

mit mål for 2015 er

at komme af med graviditetens ekstra kg. (skal føde sidst juni)

med vores hjem skal der i 15 laves ny terrasse og det sidste legeværelse i kælderen skal gøres i stand.

Anmeld

30. december 2014

debbie19

mit nytårsfortsæt for 2015 er at vi skal kunne spare op så vi kan komme på ferie til sommer.. vi har været sammen i 6 år uden at prøve at være på ferie.

vi har kæmpet med gæld i 2 år så har levet meget strengt. vi er lige flytted i en lækker lejlighed uden svamp og mug 

så 2015 kan kun blive et bedre år

det største ønske er dog at vi gerne ville få et job så vi kunne komme fra kh 10.000 kr tilsammen er ikke meget (skal ik lyde som klage)

men vi drømmer om en dag at kunne få børn og pt har vi lige optaget ny gæld på indskud så udsigten er lang ..

mit nytårsfortsæt er vi bare at leve mere positivt 

Anmeld

30. december 2014

esioul

Røverdatter skriver:

Mit absolutte højeste ønske, er at blive MOR. 

Men det er ikke altid man styrer selv hvornår det skal ske. Men efter 5 års kamp, synes jeg vi trænger til noget medgang 

Men derudover må det være i kampens hede at prøve at finde det positive frem, så det er nemmere at kæmpe kampen. 

Derudover vil jeg give den gas med træning 

Anmeld

30. december 2014

*Pingvinen*

Jamen mit nytårsfortsæt er at blive mere sund og en krop, jeg er tilfreds med. Og hvordan får jeg det...

Jo jeg vil fortsætte med at styrketræne 3 gange om ugen og Crossgym 1 gang om ugen. I forår, sommer og efterår vil jeg løbe et par gange om ugen, som jeg har gjort de sidste 5 år. Også vil jeg sætte fokus på de gode madvarer og minimere de mindre gode madvarer.

Jeg vil gerne være mere social og selv være mere opsøgende omkring det. 

Anmeld

30. december 2014

Sprit25

Jeg tror ikke på nytårsforsæt. hvis du vil ændre noget GØR det  

Men jeg arbejder lige nu på at blive en bedre veninde, der lytter mere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.