midlertidig forældremyndighed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Jeg kan godt forstå du vil være tæt på din familie, men jeg har svært ved at forstå man flytter sit barn væk fra sin far. Barnet bliver jo også større og vil måske se sin far mere og så kan det blive problematisk når de bor langt fra hinanden. 

Men håber dig og din X under mødet kan finde ud af det

Min x har hende hver anden weekend fre-søn. når han gider have hende. Det er først de sidste 6 mdr han har været mere stabil på det punkt pga hans nye kæreste. Ellers plejede han at aflevere hende hos sine forældre uden jeg vidste det 

Men har også vendt den og jeg ville selv have gjort det samme, så det er forståeligt jo 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Min x har hende hver anden weekend fre-søn. når han gider have hende. Det er først de sidste 6 mdr han har været mere stabil på det punkt pga hans nye kæreste. Ellers plejede han at aflevere hende hos sine forældre uden jeg vidste det 

Men har også vendt den og jeg ville selv have gjort det samme, så det er forståeligt jo 

Okay. Jeg ved ikke hvorfor han afleverede hos sine forældre. Men tænker de jo nok også vil se hende. Men hvis det netop er blevet stabilt, så er det også et ærgeligt tidspunkt at flytte. 

Nå årsagen til flytningen skal jo heller ikke diskuteres for du har taget dit valg. 

Held og lykke

Anmeld

30. december 2014

Jupiter

Anonym skriver:

14 dage? så burde den også falde til mødet, der falder i januar.

Jeg fik brev fra statsforvaltningen d.17 december.

Bare tanken om at fremmede skal bestemme om jeg må tage mit barn med hjem igen er godt nok forfærdelig

Ja det har du ret i.

Jeg kan godt forstå din tanke - det må være det mest frygtelige ikke selv at være "herre over sit eget barn"!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.