Billig dygtig fotograf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

1600 her koster det 299 de dage hvor der ikke er gratis og der er  så ikke købe tvang. Pyha godt man også selv har et kamera

Hold da helt op det er godt nok billigt.
Hmmm heroppe ved de "rigtige" fotografer koster det bare en jetjager.
Min mor ønsker sig et af Malucca i fødselsdagsgave da hun har af Cornelia og CLara. MEn jeg ville (kunne) ikke give så meget. Derfor sys jeg det her var SUPER billigt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Hold da helt op det er godt nok billigt.
Hmmm heroppe ved de "rigtige" fotografer koster det bare en jetjager.
Min mor ønsker sig et af Malucca i fødselsdagsgave da hun har af Cornelia og CLara. MEn jeg ville (kunne) ikke give så meget. Derfor sys jeg det her var SUPER billigt.

Det er det også i forhold til det andet og super flot

Anmeld

26. august 2009

Jules

Hold da op en lille fotomodel
Hvor ser hun da bare dejlig ud

Anmeld

26. august 2009

Klumpe-dumpe

Jules skriver:

Hold da op en lille fotomodel
Hvor ser hun da bare dejlig ud

Hun skal jo se skøn ud for kæresten sin

Anmeld

26. august 2009

NaFe

Ejj et super godt billede...

feluca bliver fotograferet hos dem hver måned..Ja forfølger dem total i alle centre..hihi....men det bare super sjovt a have og se fra måned til måned hvor meget hun ændres....er vildt glade for alle mine 7 gange hos dem nu...skal igen her sidst på måneden..vis de ellers er nogenlunden tæt på....

Anmeld

26. august 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

Ejj et super godt billede...

feluca bliver fotograferet hos dem hver måned..Ja forfølger dem total i alle centre..hihi....men det bare super sjovt a have og se fra måned til måned hvor meget hun ændres....er vildt glade for alle mine 7 gange hos dem nu...skal igen her sidst på måneden..vis de ellers er nogenlunden tæt på....

Hehe ja får lige sådan et billede inde i hovede af dig storme rundt i røg og damp med Feluca på armen, og fråden ud af munden, for at finde fotografen

Du kan se på hjemmesiden hvilke center de er i og hvornår

Har bare ikke helt fattet det er foto for en 20, hvad går det ud på, you know?

Anmeld

26. august 2009

NaFe

HAHHAHAHA...jamen meget godt billede af mig...griner...

ej får det os på mail, om når de i nærheden af mig....

Jamen det til 20kr er sådan et mini billede...tror det på størrelse med et pas billede...men det får jo lige folk til a stoppe op, når der står kun 20 kr...smart trick....hehe....

Syntes bare det smart man kan se alle dem der taget, og vis de dårlige jamen så køber man bare ikke noget. Engang græd feluca bare sindsygt, så det blev ikke til noget...og jo også super hurtigt man får dem....

Anmeld

26. august 2009

Klumpe-dumpe

Feluca09 skriver:

HAHHAHAHA...jamen meget godt billede af mig...griner...

ej får det os på mail, om når de i nærheden af mig....

Jamen det til 20kr er sådan et mini billede...tror det på størrelse med et pas billede...men det får jo lige folk til a stoppe op, når der står kun 20 kr...smart trick....hehe....

Syntes bare det smart man kan se alle dem der taget, og vis de dårlige jamen så køber man bare ikke noget. Engang græd feluca bare sindsygt, så det blev ikke til noget...og jo også super hurtigt man får dem....

Ja det gør jeg nemlig også. Sys bare det ville være synd hvis du skulle travle alle centret på øen rundt for at finde fotografeen

Arh tjo ja det er ski da et smart trick.....

Anmeld

26. august 2009

Ni-ko-li-ne

ej..... hun er godt nok KÆR!

Anmeld

26. august 2009

Klumpe-dumpe

ka-ri-na skriver:

ej..... hun er godt nok KÆR!

Tak søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.