Billig dygtig fotograf

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.328 visninger
23 svar
0 synes godt om
26. august 2009

Klumpe-dumpe

det er hvad Malucca er blevet "udsat" for i dag. Det er hos www.borne-foto.dk

I denne uge er de i Aalborge storecenter. Og ja jeg sys han var dygtig og det blev rigtig gode foto Samtidig med at det var billigt.

Jeg har sat fotoet ind af Malucca, det er altså bedre irl. men bare så I kan få en ide om det.

Han rejser rundt i DK og på deres hjemmeside kan man se hvornår de gæster jeres by. Hvis man tilmelder sig e-mail service får man hvis nok 100 kr i rabat

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2009

A.

ej hvor er hun bare sød og flot da..ja de plejer at ta´gode billeder

Anmeld

26. august 2009

Klumpe-dumpe

agnieszka skriver:

ej hvor er hun bare sød og flot da..ja de plejer at ta´gode billeder

ja super gode foto. og så til den pris

Tak skal du ha´.

Anmeld

26. august 2009

iln

Hvor er hun bare nuser  Så var turen ikke helt spildt derud

Anmeld

26. august 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

det er hvad Malucca er blevet "udsat" for i dag. Det er hos www.borne-foto.dk

I denne uge er de i Aalborge storecenter. Og ja jeg sys han var dygtig og det blev rigtig gode foto Samtidig med at det var billigt.

Jeg har sat fotoet ind af Malucca, det er altså bedre irl. men bare så I kan få en ide om det.

Han rejser rundt i DK og på deres hjemmeside kan man se hvornår de gæster jeres by. Hvis man tilmelder sig e-mail service får man hvis nok 100 kr i rabat

Ej hvor et skønt billed af hende

Syntes de er dyre hehe

Jeg vælger når det er gratis dag nede ved den i Randers

Anmeld

26. august 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Hvor er hun bare nuser  Så var turen ikke helt spildt derud

Nope den var ej (måske vi også lige kommer forbi i morgen. Vil gerne ha´et stort et af hende. skal jeg bib hvis vi kommer derud?

Anmeld

26. august 2009

iln

malucca09 skriver:

Nope den var ej (måske vi også lige kommer forbi i morgen. Vil gerne ha´et stort et af hende. skal jeg bib hvis vi kommer derud?

Jeg skal i hvert fald i Bilka og handle ellers hvis det ikke lige passer bib´er du bare alligevel. Så giver jeg en kop kaffe, hvis I har tid. Bor jo "kun" 10 min derfra

Anmeld

26. august 2009

Klumpe-dumpe

suanne85 skriver:

Ej hvor et skønt billed af hende

Syntes de er dyre hehe

Jeg vælger når det er gratis dag nede ved den i Randers

Sys altså ikke det er dyrt. En fotoserie for 348 kr. (-100 kr i rabat)

Jeg fik 4 foto af 15x19 til 250 kr. + der var en lille "ridse" på det ene i kanten som alligevel er under rammen. så han sender 4 nye til mig.

De fotografer jeg har talt med der koster det fra 1600 og op. og der er der købe "tvang" det er der ikke her.

Men jo det er selvf. dyrt når man kan få det gratis

Anmeld

26. august 2009

Vingummien

malucca09 skriver:

Sys altså ikke det er dyrt. En fotoserie for 348 kr. (-100 kr i rabat)

Jeg fik 4 foto af 15x19 til 250 kr. + der var en lille "ridse" på det ene i kanten som alligevel er under rammen. så han sender 4 nye til mig.

De fotografer jeg har talt med der koster det fra 1600 og op. og der er der købe "tvang" det er der ikke her.

Men jo det er selvf. dyrt når man kan få det gratis

1600 her koster det 299 de dage hvor der ikke er gratis og der er  så ikke købe tvang. Pyha godt man også selv har et kamera

Anmeld

26. august 2009

Klumpe-dumpe

iln skriver:

Jeg skal i hvert fald i Bilka og handle ellers hvis det ikke lige passer bib´er du bare alligevel. Så giver jeg en kop kaffe, hvis I har tid. Bor jo "kun" 10 min derfra

super skønt jeg giver lige besked, om det bliver byen eller centret.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.