sælge babytøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2014

serinasmor

Husets farmor købte rigtigt meget på qxl.... Det var som store partier med gode beskrivelser af hvad der var og gode billeder ... 1 str pr pakke omkring 20 stykker tøj i hver ... Intet i mærker 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2014

Benjamins'mor

Jeg er medlem af gruppen alt til børn auktions gruppe på facebook, der har jeg fået solgt en del

Anmeld

30. december 2014

Kay

Benjamins'mor skriver:

Jeg er medlem af gruppen alt til børn auktions gruppe på facebook, der har jeg fået solgt en del

Er det mest kendte mærker eller? For jeg har meget blandet blandt andet også noget fra USA og England og det er ikke alle grupper det er tilladt i

Anmeld

30. december 2014

Nadia&Daniel

Troede faktisk at det var blevet sværere at sælge brugt børnetøj. Når jeg skal sælge, bliver det nok primær på dba.dk (store tøjpakker til få penge) 

Anmeld

30. december 2014

Benjamins'mor

Kay skriver:

Er det mest kendte mærker eller? For jeg har meget blandet blandt andet også noget fra USA og England og det er ikke alle grupper det er tilladt i

Det er alle mærker, dog må man ikke sætte kopivarer ind. Fx fake diesel osv. Men de har et regelsæt osv som er meget detaljeret du kan læse derinde den hedder alt til børn - auktionsgruppe (via mobil) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.