sælge babytøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.464 visninger
24 svar
9 synes godt om
29. december 2014

Kay

Ja vi skal jo ikke havde flere små poder så jeg skal jo sælge ud af baby tøjet men hvor gør man bedst det? Ved godt der er en salgs side her, men ærlig talt syntes jeg sgu ik rigtig der sker så meget der...

Så hvilken Facebook side kan i anbefale til at sælge baby tøj og ting?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2014

Troldemommi

Kay skriver:

Ja vi skal jo ikke havde flere små poder så jeg skal jo sælge ud af baby tøjet men hvor gør man bedst det? Ved godt der er en salgs side her, men ærlig talt syntes jeg sgu ik rigtig der sker så meget der...

Søg efter en lokal facebook side, jeg sælger tonsvis af ting og sager på vores lokale facebook side, det hjælper meget når folk ikke skal køre langt for at hente og man sparer portoen 

Monica 

Anmeld

29. december 2014

Kay

Troldemommi skriver:

Søg efter en lokal facebook side, jeg sælger tonsvis af ting og sager på vores lokale facebook side, det hjælper meget når folk ikke skal køre langt for at hente og man sparer portoen 

Monica 

Er prøvet men der sker intet i lokal gruppen her, der er ikke mange medlemmer 

Anmeld

29. december 2014

Snoopy77

Reshopper app'en. Bruger den rigtig meget. 

Danmarks børnebix på Facebook. 

Anmeld

29. december 2014

lillespir26

Kay skriver:

Hvis du evt skriver privat til mig kan jeg igennem Facebook tilføje dig til en gruppe jeg er i 

Anmeld

29. december 2014

Happiness

Jeg har solgt en del på auktionssiden. Ellers dba.dk, der har jeg solgt mere end på facebook

Nu prøver vi Kirppu i Hillerød, så må vi se hvordan det går

Anmeld

29. december 2014

spj

Reshopper appen har jeg også haft held med og lidt på trendssales. 

Anmeld

29. december 2014

Clisolka

Kay skriver:

Jeg sælger igennem min lokale salgsgruppe på Facebook, men jeg har haft flest henvendelser igennem DBA 

Anmeld

29. december 2014

Kay

Happiness skriver:

Jeg har solgt en del på auktionssiden. Ellers dba.dk, der har jeg solgt mere end på facebook

Nu prøver vi Kirppu i Hillerød, så må vi se hvordan det går

KirPpu?

Ja kunne være jeg skulle prøve dba

Anmeld

29. december 2014

Eliza

Prøv gribskov køb og salg.. Den plejer at være ret aktiv ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.