Ser i noget eller er jeg tosset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2014

l.kjoeller

Chraz skriver:

Den er også rigtig svær at fange på kamera, men både mig og min mand kan ane den. 

Er kun 3+1 hvis det er

Et æg har kun lige sat sig fast hvis du er gravid så jeg ville ikke regne med noget før om en uges tid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2014

Rockertand

Chraz skriver:

Tog en test i morges. Godt nok kun 3+1 men det frygtelige testmonster dukkede hele tiden frem  Men både mig og min mand synes vi kan ane noget. Kan i også det?

Jeg kan godt se den!

Anmeld

29. december 2014

Chraz

Har prøvet at lave den om til negativ. Men tror selvfølgelig ikke selv på det før den er helt tydelig. Det er bare rart med andre øjne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. december 2014

Chraz

l.kjoeller skriver:

Et æg har kun lige sat sig fast hvis du er gravid så jeg ville ikke regne med noget før om en uges tid 

Nej jeg tør bestemt heller ikke håbe på noget endnu før der ingen tvivl er om at den er der

Anmeld

29. december 2014

Lrm

Ser spændende ud

Anmeld

29. december 2014

Chraz

Lrm skriver:

Ser spændende ud

Ja det ligner lidt der er noget der lurer  men nu må vi se. Prøver igen om et par dage. Men symptomerne er der godt nok ihvertfald!

Anmeld

29. december 2014

Bak

Chraz skriver:

Tog en test i morges. Godt nok kun 3+1 men det frygtelige testmonster dukkede hele tiden frem  Men både mig og min mand synes vi kan ane noget. Kan i også det?

Jeg kan godt se en ekstra streg på alle dine billeder Spændende om det er noget, krydser fingre for jer. 

Anmeld

29. december 2014

Chraz

Bak skriver:

Jeg kan godt se en ekstra streg på alle dine billeder Spændende om det er noget, krydser fingre for jer. 

Mange tak! Det er virkelig dejligt at vide jeg ikke er den eneste der ser den. Min mand kan også svagt ane den, men man bliver bare bange for man er ved at blive sådan lidt sindssyg når den ikke er tydeligere  Vi må håbe den bliver mere tydelig om nogle dage

Anmeld

29. december 2014

Wik

Jeg kan godt ane en streg, min var ligeså svag første gang og det blev en pige, der snart er 5 så jeg synes da du skal teste om nogle dage igen.

Anmeld

29. december 2014

Flomse

Jeg kan en streg på de øverste billeder, har aldrig fatter hvor jeg skal kigge, når testene er skilt ad

Så et forsigtigt tillykke herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.