Ser i noget eller er jeg tosset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.191 visninger
23 svar
16 synes godt om
29. december 2014

Chraz

Tog en test i morges. Godt nok kun 3+1 men det frygtelige testmonster dukkede hele tiden frem  Men både mig og min mand synes vi kan ane noget. Kan i også det?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2014

namaha

Jeg syntes ikke jeg kan se noget, hvor langt er du henne?

Anmeld

29. december 2014

Silverwood

Chraz skriver:

Tog en test i morges. Godt nok kun 3+1 men det frygtelige testmonster dukkede hele tiden frem  Men både mig og min mand synes vi kan ane noget. Kan i også det?

Synes måske jeg kan se en meget svag streg på første billed.

Anmeld

29. december 2014

Chraz

namaha skriver:

Jeg syntes ikke jeg kan se noget, hvor langt er du henne?

Den er også rigtig svær at fange på kamera, men både mig og min mand kan ane den. 

Er kun 3+1 hvis det er

Anmeld

29. december 2014

Chraz

Silverwood skriver:

Synes måske jeg kan se en meget svag streg på første billed.

Det er selvfølgelig også tidligt, må prøve om nogle dage. Men ihh det er træls ventiden er så svær.

Anmeld

29. december 2014

MHB

Jeg kan desværre ikke se noget men 3+1 er også meget tidligt at teste synes jeg! Ægget har næsten ikke nået at sætte sig fast endnu! Jeg håber den er der om et par dage/en uge! 

Anmeld

29. december 2014

Sander&Vitus-Mor

Synes den ser negativ ud :-)

Anmeld

29. december 2014

Chraz

MHB skriver:

Jeg kan desværre ikke se noget men 3+1 er også meget tidligt at teste synes jeg! Ægget har næsten ikke nået at sætte sig fast endnu! Jeg håber den er der om et par dage/en uge! 

Mange tak. Jah jeg ved det godt. Og det siger min fornuft jo egentlig også det er. Men det er ikke nemt når følelserne pludselig tager over.  Vi håber og 

Anmeld

29. december 2014

Silverwood

Chraz skriver:

Det er selvfølgelig også tidligt, må prøve om nogle dage. Men ihh det er træls ventiden er så svær.

Kender det alt for godt! Jeg var også total utålmodig sidst jeg skulle teste håber for jer at den er tydligere om nogle dage. 

Anmeld

29. december 2014

Trekløver(:

Chraz skriver:

Jeg kan godt ane en streg mere. Jeg tror den er god nok, men kan selvfølgelig ikke vide det med sikkerhed. Jeg vil håbe for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.