Kan i se en ekstra streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2014

namaha

PS, husker du at mærke om spiralen stadig sidder, der.

du kan mærke efter snoren, og man skal nogen gange "grave" lidt efter den, ved godt det ikke lyder lækkert, men det er en god måde at vide om den er fladet ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2014

Anonym trådstarter

namaha skriver:

Jeg tror ikke det er noget, en kobberspiral, gør at æget godt kan blive befrugtet men at det ikke kan sætte sig fast, selvfølge er den kun 99,9% sikker.

men som andre siger, så de bivirkninger du har er normale de første par måneder med spiralen, jeg havde også en og jeg fik det så dårligt at vi endte med at skifte den ud med et andet mærke og det hjalp meget, selvom jeg altid stadig havde det dårligt omkring mens.

Men nu har jeg kikket på billederne, og jeg vil ikke mene de er positivt, ellers må jeg have stærker briller.

Hvis jeg var dig ville jeg vente 1-2 uger med at teste igen og hvis den bliver meget mere positiv ville jeg kontakte lægen.

jeg har også haft meget utydelig positiv test som ikke blev mere tydlige og det endte i en SA.

Så vent og se tiden an 

Jeg har ikke kobberspiral, men hormonspiral..

Jeg kan sagtens se en streg når jeg kigger på testen, den er mere tydelig end på billedet.. Jeg kan bare ikke vurdere om der er farve i.. 

Jeg har aldrig haft en spiral før, men har til gengæld været gravid 3 gange, og symptomerne er de samme som altid.. Har bare ikke haft symptomer fra spiralen før nu, hvis det bare er den..

Anmeld

28. december 2014

Anonym trådstarter

namaha skriver:

PS, husker du at mærke om spiralen stadig sidder, der.

du kan mærke efter snoren, og man skal nogen gange "grave" lidt efter den, ved godt det ikke lyder lækkert, men det er en god måde at vide om den er fladet ud 

Den sidder som den skal.. 

Anmeld

28. december 2014

female

Jeg synes (desværre), at jeg kan se en meget svag streg...

Anmeld

28. december 2014

elskeratværemor

Ligner min tidlige test og den var positiv, da jeg sagtens kan ane en ekstra streg

Anmeld

29. december 2014

Anonym trådstarter

Nå.. Kunne selvfølgelig ikke lade være med at kigge på testen lidt senere, og nu synes jeg altså bestemt at jeg kan se farve i den.. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. december 2014

Anonym trådstarter

female skriver:

Jeg synes (desværre), at jeg kan se en meget svag streg...

Har lige lagt nye billeder ind, hvor stregen er en del tydeligere 

Anmeld

29. december 2014

Anonym trådstarter

sus1987 skriver:

Ligner min tidlige test og den var positiv, da jeg sagtens kan ane en ekstra streg

Har lige lagt nye billeder ind, hvor stregen er blevet en del tydeligere.. Der er vist ingen tvivl.. 

Anmeld

29. december 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Har lige lagt nye billeder ind, hvor stregen er en del tydeligere 

Jeg fornemmer også farve i den nederste.....

Anmeld

29. december 2014

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg har prøvet det samme bare med kobberspiral, men det viste sig at være et befrugtet æg, der gav udsvinget på testen, og ikke en egentlig graviditet, Min læge sagde at det var problemet med hjemme test, der er meget følsomme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.