Kan i se en ekstra streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.981 visninger
21 svar
1 synes godt om
28. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg har født for få måneder siden.. Og skal ikke have flere børn.. 

Men jeg har symptomer på graviditet og har nu taget en test. Har en hormonspiral og før det brugte vi kondom HVER gang.. 

Jeg er i tvivl om hvad jeg ser på testen.. Kan se en ekstra streg, men kan ikke bestemme mig for om det er en skyggestreg eller en "rigtig" streg? 

Hvad tror i? En graviditet ville være yderst uheldig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2014

VNB

Anonym skriver:

Men jeg har symptomer på graviditet og har nu taget en test. Har en hormonspiral og før det brugte vi kondom HVER gang.. 

Jeg er i tvivl om hvad jeg ser på testen.. Kan se en ekstra streg, men kan ikke bestemme mig for om det er en skyggestreg eller en "rigtig" streg? 

Jeg kan også godt ane en meget utydelig streg... 

Anmeld

28. december 2014

Anonym trådstarter

VNB skriver:

Jeg kan også godt ane en meget utydelig streg... 

Pis! 

Jeg kan også sagtens se den selv, men ej nej nej, det må bare ikke ske..

Anmeld

28. december 2014

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Den er meda meget svag men jeg kan desvære også tyde en ekstra streg

Anmeld

28. december 2014

frkanonym

Anonym skriver:

Jeg tror, det er en skuggestreg 

Hvor langt vil du være henne, hvis det er? 

Anmeld

28. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg tror, det er en skuggestreg 

Hvor langt vil du være henne, hvis det er? 

Aner det ikke, da jeg har spiral, har kun haft den i 2 måneder og har jo blødt uregelmæssigt.. Så kunne jo i princippet godt kun være 3+ henne..

Men har murren i underlivet, trækken i siderne, oppustethed og kvalme.. 

Anmeld

28. december 2014

frkanonym

Anonym skriver:

Aner det ikke, da jeg har spiral, har kun haft den i 2 måneder og har jo blødt uregelmæssigt.. Så kunne jo i princippet godt kun være 3+ henne..

Men har murren i underlivet, trækken i siderne, oppustethed og kvalme.. 

Både min søster og mor har spiral, og det er helt normale symptomer for dem ..

jeg tror ikke, du er gravid. Men test igen om nogle dage, eller få en bp hos lægen.

Anmeld

28. december 2014

Anonym trådstarter

Op igen.. Kunne godt bruge lidt flere meninger..

Anmeld

28. december 2014

mortilnoahogmelina

Tror måske godt jeg Kan ane en lille utydelig streg på det sidste billed.. 

Jeg har selv haft spiral og jeg døjede meget med kvalme smerter i underlivet og enormt oppustet de første 4 måneder .. 

Anmeld

28. december 2014

namaha

Jeg tror ikke det er noget, en kobberspiral, gør at æget godt kan blive befrugtet men at det ikke kan sætte sig fast, selvfølge er den kun 99,9% sikker.

men som andre siger, så de bivirkninger du har er normale de første par måneder med spiralen, jeg havde også en og jeg fik det så dårligt at vi endte med at skifte den ud med et andet mærke og det hjalp meget, selvom jeg altid stadig havde det dårligt omkring mens.

Men nu har jeg kikket på billederne, og jeg vil ikke mene de er positivt, ellers må jeg have stærker briller.

Hvis jeg var dig ville jeg vente 1-2 uger med at teste igen og hvis den bliver meget mere positiv ville jeg kontakte lægen.

jeg har også haft meget utydelig positiv test som ikke blev mere tydlige og det endte i en SA.

Så vent og se tiden an 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.