Omsorgs og ansvarserklæring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
Tullen85 skriver:

I kan også bare Gøre det på borger.dk med nemid,  så skal der ikke andre underskrifter :-)

Nå okay! Det vidste jeg ikke. Men skal den så ikke printes ud og vedlægges med vandrejournal og andre papirer som skal med på sygehuset når man skal føde? På sygehusets hjemmeside står der nemlig at man skal huske omsorgs og ansvarserklæringen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2014

Rockertand

Omsorgsgiver skriver:

Nå okay! Det vidste jeg ikke. Men skal den så ikke printes ud og vedlægges med vandrejournal og andre papirer som skal med på sygehuset når man skal føde? På sygehusets hjemmeside står der nemlig at man skal huske omsorgs og ansvarserklæringen.

Nej, det skal du ikke, vi har udfyldt den hver gang meget tidligt i graviditeterne, da det er rart at have det på skrift, mine svigerforældre har været vidner, den er sendt ind, vi har begge modtaget kopier med påstempling, og så har vi aldrig brugt dem til noget siden.

Ret beset kan du henvende dig tomhændet på sygehuset, når du skal føde, der er ikke krav om nogen former for papirer.

Anmeld

28. december 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Omsorgsgiver skriver:

Da kæresten og jeg ikke er gift skal vi have udfyldt en omsorgs og ansvarserklæring. Men kan ikke huske fra vores første barn om vores familie må underskrive den?? Der står ikke nogen steder på papiret at det ikke må være familie men syntes bare jeg kan erindre med vores datter at familie ikke må underskrive men kan ikke huske det. Nogen der ved noget?

min datter kom i april i år og der fik vi ikke at vide andet end det ikke måtte være jordemoren og sygeplejerskerne...

Anmeld

28. december 2014

Sandratoft

Omsorgsgiver skriver:

Da kæresten og jeg ikke er gift skal vi have udfyldt en omsorgs og ansvarserklæring. Men kan ikke huske fra vores første barn om vores familie må underskrive den?? Der står ikke nogen steder på papiret at det ikke må være familie men syntes bare jeg kan erindre med vores datter at familie ikke må underskrive men kan ikke huske det. Nogen der ved noget?

Vi fik vores datter i juni 2014, og der skrev mine svigerforældre under 

Anmeld

28. december 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Rockertand skriver:

Nej, det skal du ikke, vi har udfyldt den hver gang meget tidligt i graviditeterne, da det er rart at have det på skrift, mine svigerforældre har været vidner, den er sendt ind, vi har begge modtaget kopier med påstempling, og så har vi aldrig brugt dem til noget siden.

Ret beset kan du henvende dig tomhændet på sygehuset, når du skal føde, der er ikke krav om nogen former for papirer.

Der står bare på sygehusets hjemmeside at man skal medbringe faderens og moderens fødsel og navneattest, omsorgs og ansvarserklæringen, Jordemoderjournal og vandrejournal.

Anmeld

28. december 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

Hmm. Skal til Jordemoder på tirsdag. Så må jeg lige høre hende af hvordan jeg helt korrekt skal gøre i hvilke papirer jeg skal have med.

Anmeld

28. december 2014

SHERO

På Skejby skulle vi ikke have noget med. .. vi underskrev den bare da vi kom hjem fra sygehuset... jeg underskrev først,  og så fik min kæreste et "post" på borger hvor han skrev under elektronisk med nemid. .. ingen udprint eller noget... fik vist bare en bekræftelse på borger.dk. .. De stoler vel nok på nemid til andet er nødvendigt. .. :-) 

Ihvertfaldnemmere end udskrift og underskrifter og indsendelse :-)

https://www.borger.dk/Sider/handlingsside.aspx?domainserviceId=14faad6b-5052-4bb3-9942-49bed4a7dc79

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.