Omsorgs og ansvarserklæring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.241 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. december 2014

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Da kæresten og jeg ikke er gift skal vi have udfyldt en omsorgs og ansvarserklæring. Men kan ikke huske fra vores første barn om vores familie må underskrive den?? Der står ikke nogen steder på papiret at det ikke må være familie men syntes bare jeg kan erindre med vores datter at familie ikke må underskrive men kan ikke huske det. Nogen der ved noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2014

Nystart

Det må man ikke mere... Det skal være nogle der ikke er familie eller venner :-)

Anmeld

28. december 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Nystart skriver:

Det må man ikke mere... Det skal være nogle der ikke er familie eller venner :-)

Heller ikke venner?? Vi fik da vores venner til at underskrive sidst...

Anmeld

28. december 2014

anna111

Profilbillede for anna111

Altså min datter er fra den 13 april 2014 og der var det altså min mor og sted far der skrev under uden problemer 

Anmeld

28. december 2014

Hønsemor

Omsorgsgiver skriver:

Da kæresten og jeg ikke er gift skal vi have udfyldt en omsorgs og ansvarserklæring. Men kan ikke huske fra vores første barn om vores familie må underskrive den?? Der står ikke nogen steder på papiret at det ikke må være familie men syntes bare jeg kan erindre med vores datter at familie ikke må underskrive men kan ikke huske det. Nogen der ved noget?

Vi har kun skulle udfylde en omsorgs og ansvarserklæring i 2010, det skulle vi fordi vi ikke havde boet sammen i 1 år før vores søns ankomst.. Da vi fik vores anden søn i 2013 skulle vi ikke udfylde nogle papirer og vi blev først gift i år..

Og den gang vi udfyldte for ja 4 år siden, der var det mine forældre der skrev under

Anmeld

28. december 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Hønsemor skriver:

Vi har kun skulle udfylde en omsorgs og ansvarserklæring i 2010, det skulle vi fordi vi ikke havde boet sammen i 1 år før vores søns ankomst.. Da vi fik vores anden søn i 2013 skulle vi ikke udfylde nogle papirer og vi blev først gift i år..

Og den gang vi udfyldte for ja 4 år siden, der var det mine forældre der skrev under

Hmm... Gade vide om det er forskelligt fra kommune til kommune så. Altså hvornår man skal udfylde og hvem der ikke må... 

Anmeld

28. december 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2

For jeg er stadig sammen med den samme mand der også er far til vores første barn. Men skal alligevel udfylde den erklæring der... 

Anmeld

28. december 2014

Hønsemor

Omsorgsgiver skriver:

Hmm... Gade vide om det er forskelligt fra kommune til kommune så. Altså hvornår man skal udfylde og hvem der ikke må... 

Det har intet med kommunen at gøre? Jeg husker bare jeg spurgte om vi ikke skulle udfylde fra hospitalet af, som vi skulle første gang og der sagde de at det ikke var nødvendigt og vi deler forældremyndigheden over børnene osv

Anmeld

28. december 2014

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Hønsemor skriver:

Det har intet med kommunen at gøre? Jeg husker bare jeg spurgte om vi ikke skulle udfylde fra hospitalet af, som vi skulle første gang og der sagde de at det ikke var nødvendigt og vi deler forældremyndigheden over børnene osv

Nå okay... Jeg tror jeg vil kontakte det sted hvor vi afleverede blanketten sidst og høre dem af og så håbe på at det ikke er nødvendigt at udfylde sådan en eller at familie gerne må underskrive. 

Anmeld

28. december 2014

SHERO

I kan også bare Gøre det på borger.dk med nemid,  så skal der ikke andre underskrifter :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.