er jeg gravid eller aborteret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2014

l.kjoeller

malleS91 skriver:

Kan og vil de gør det så hurtigt? 

Kommer an på den enkelte  læge. Min har gjort det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2014

malleS91

l.kjoeller skriver:

Kommer an på den enkelte  læge. Min har gjort det 

åh jeg håber, uvisheden er ulidelig, har ikke kunne sove eller noget pga tankerne køre

Anmeld

28. december 2014

Heidi.R.

malleS91 skriver:

Jeg er også over lykkelig bortset fra jeg googlede til jeg ødelagde det, fordi jeg kom til og tænke på den blødning jeg havde sidste uge, og hvis det var en abort ville jeg stadig kunne teste positiv..

Skriver du ikke lige herinde når du ved svar?

Jo kan jeg da godt... sidst jeg havde mit mens var den 23 nov. Og en uge frem, så gik der ca en uges tid, så havde jeg en helt lille blødning om mandagen og et par dage... så det har jeg også været lidt i tvivl om hvad det var. Men vi må se i morgen tidelig om noget har båret frugt  har bare godt nok den sidste uges tid haft lidt hovedpine on/ off, døjer normalt med kraftig migræne så den her underlige svage hovedpine der kommer og går synes jeg bare er underlig... er spændt på i morgen... 

Anmeld

28. december 2014

malleS91

Heidi.R. skriver:

Jo kan jeg da godt... sidst jeg havde mit mens var den 23 nov. Og en uge frem, så gik der ca en uges tid, så havde jeg en helt lille blødning om mandagen og et par dage... så det har jeg også været lidt i tvivl om hvad det var. Men vi må se i morgen tidelig om noget har båret frugt  har bare godt nok den sidste uges tid haft lidt hovedpine on/ off, døjer normalt med kraftig migræne så den her underlige svage hovedpine der kommer og går synes jeg bare er underlig... er spændt på i morgen... 

ej krydser for dig, du må lige skrive, jeg ringer også til lægen som det første imorgen

Anmeld

28. december 2014

Heidi.R.

malleS91 skriver:

ej krydser for dig, du må lige skrive, jeg ringer også til lægen som det første imorgen

Tusind tak, jeg vil også ringe til lægen imorgen, i håb om de har åbent... 

Håber bare den er der, og at det ikke er de dumme tanker og uvished der laver rav i det hele... 

Vi får se... 

Anmeld

28. december 2014

l.kjoeller

malleS91 skriver:

åh jeg håber, uvisheden er ulidelig, har ikke kunne sove eller noget pga tankerne køre

Helt forståeligt  

Anmeld

28. december 2014

Kløver

malleS91 skriver:

åh håber bare de vil sende mig til scanning så jeg ved om jeg kan være glad eller intet skal forvente

Det hurtigste er en blodprøve, det kan de gøre allerede nu og se om der er udvikling over 3-7 dage, hvor en scanning kan de først se noget om nogle uger  

Anmeld

28. december 2014

malleS91

Årgangs Mor skriver:

Det hurtigste er en blodprøve, det kan de gøre allerede nu og se om der er udvikling over 3-7 dage, hvor en scanning kan de først se noget om nogle uger  

det kommer vel an på hvor langt henne jeg er..

Anmeld

28. december 2014

Kløver

malleS91 skriver:

det kommer vel an på hvor langt henne jeg er..

Ja men hvis du først har testet positivt nu, er sansynligheden for at du er 7-8 uger henne, hvor de dkal kunne se hjerteblink relativt lille, og det er også mere omstændigt at scanne og vist også en del dyrere end 2 blodprøver for at se hcg stiger. 

Jeg er selv et sted mellem 5.5 og 8 uger henne, og er hverken tilbudt blodprøver eller scanning, men har selv valgt at betale så jeg ikke skal til flere nf. Og det er til trods gor at jeg er flyttet op til 1 mdr i hver af mine graviditeter

Anmeld

29. december 2014

malleS91

Har lavet en opdatering

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.