er jeg gravid eller aborteret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2014

Heidi.R.

Altså efter min mening er der ingen tvivl, hvis det jo er en g-test, en fin nr 2 streg, forsigtigt tillykke herfra, ( ska selv teste i morgen tidelig og håber da også på en lige så fin test til mig også ) 

Held & lykke... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2014

Kløver

malleS91 skriver:

Tror du jeg har aborteret i sidste uge?

Jeg kan ikke svare 100% men dine teste er meget tydelige, og ser ud som om der er udvikling i hcg, men 2 blodprøver kan nok give svaret 

Anmeld

28. december 2014

malleS91

Heidi.R. skriver:

Altså efter min mening er der ingen tvivl, hvis det jo er en g-test, en fin nr 2 streg, forsigtigt tillykke herfra, ( ska selv teste i morgen tidelig og håber da også på en lige så fin test til mig også ) 

Held & lykke... 

Jeg er også over lykkelig bortset fra jeg googlede til jeg ødelagde det, fordi jeg kom til og tænke på den blødning jeg havde sidste uge, og hvis det var en abort ville jeg stadig kunne teste positiv..

Skriver du ikke lige herinde når du ved svar?

Anmeld

28. december 2014

malleS91

Årgangs Mor skriver:

Jeg kan ikke svare 100% men dine teste er meget tydelige, og ser ud som om der er udvikling i hcg, men 2 blodprøver kan nok give svaret 

Skal jeg så ikke gå i flere ugers uvished?

Anmeld

28. december 2014

Kløver

malleS91 skriver:

De fleste bed ikke end du gør på nuværende tidspunkt, og det bedste du kan er at få en tid ved lægen som vurderer om det skal tjekkes med en blodprøve, umiddelbart kan du også få en scanning eller selv købe, men udfra dine test vil der gå 1-3 uger før de kan se noget og se hjerteblink. Kan desværre ikke sige nærmere, da det jo er svært at vide, især når du ikke kender cyklus, æl eller noget der kan give et peg om hvor langt du er. 

Er selv et sted mellem 5.5 og 8 uger, og skal til en selvbetalt scanning i starten af det nye år så forstår godt den trelse uvished, men det eneste de kan udover er en test som du selv har lavet så den kan ikke sige mere end vi eller du selv kan 

Anmeld

28. december 2014

l.kjoeller

malleS91 skriver:

Man tager eksempelvis en mandag og en onsdag og så har man svaret dagen efter. Så 3 dage skulle give dig klart svar 

Anmeld

28. december 2014

malleS91

l.kjoeller skriver:

Man tager eksempelvis en mandag og en onsdag og så har man svaret dagen efter. Så 3 dage skulle give dig klart svar 

Kan og vil de gør det så hurtigt? 

Anmeld

28. december 2014

malleS91

Årgangs Mor skriver:

De fleste bed ikke end du gør på nuværende tidspunkt, og det bedste du kan er at få en tid ved lægen som vurderer om det skal tjekkes med en blodprøve, umiddelbart kan du også få en scanning eller selv købe, men udfra dine test vil der gå 1-3 uger før de kan se noget og se hjerteblink. Kan desværre ikke sige nærmere, da det jo er svært at vide, især når du ikke kender cyklus, æl eller noget der kan give et peg om hvor langt du er. 

Er selv et sted mellem 5.5 og 8 uger, og skal til en selvbetalt scanning i starten af det nye år så forstår godt den trelse uvished, men det eneste de kan udover er en test som du selv har lavet så den kan ikke sige mere end vi eller du selv kan 

åh håber bare de vil sende mig til scanning så jeg ved om jeg kan være glad eller intet skal forvente

Anmeld

28. december 2014

Sandratoft

malleS91 skriver:

Har lige taget en  test igen den, er taget uden jeg har opsamlet, altså direkte under strålen, men efter 3 min  på den første ca og ca efter 2 min på den anden

jeg tror du er gravid ring til lægen i,orden og spørg efter en blodprøve

Anmeld

28. december 2014

malleS91

Sandratoft skriver:

jeg tror du er gravid ring til lægen i,orden og spørg efter en blodprøve

årh er bare så træls og skal gå med uvished så længe og måske, måske ikke være gravid, tør ikke være glad, men kan ikke lade hver for hver gang jeg tester og ser de to streger, bliver jeg bare så lykkelig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.