Anonym skriver:
Hvor skal jeg dog starte..
Sagen er at for et halvt år siden flyttede jeg fra faren til mine 2 børn.
Han var den der sagde stop. Jeg har været flyttet før pga. han havde noget kørende med en anden. De var ikke fysisk sammen, men SMS og mødtes og løj om det. Har altid sagt at sådan noget kunne jeg ikke tilgive. Jeg flyttede så, men valgte efter 1 år at flytte tilbage. Efter endnu 1 år valgte han så at gå fra os. Vi havde haft en meget presset hverdag og det gik hårdt ud over vores forhold. Jeg flyttede så endnu engang. Det har taget meget meget hårdt på mig.
Vi har gået i familierådgivning for at få snakket en masse ting igennem og det har hjulpet rigtig meget. Han ønsker nu, at vi prøver at give det endnu en chance.
Jeg tør ikke. Mine børn skal ikke vokse op i et usikkert hjem. Der skal være tryghed og stabilitet. Samtidig er han faren til mine børn og jeg elsker ham højt. På den ene side tænker jeg, at vi umuligt kan leve samme til vores dages ende sådan som det ser ud nu.. For når man er gået fra hinanden før, hvorfor skulle det så ikke ske igen?? På den anden side tænker jeg, at hvis vi virkelig arbejder for det så tror jeg vi ville kunne skabe den tryghed og stabilitet som jeg ønsker for vores familie, men er det overhovedet muligt? Børnene savner deres far i hverdagen og de ønsker virkelig vi kunne bo sammen igen.
Er der nogen der har haft lidt turbulente forhold hvor det er endt godt? Eller er vi bare dødsdømt?
Min fornuft siger jo jeg skal prøve at komme videre og fokuserer på mine børn og få "et nyt liv" men mit "hjerte" håber inderligt på en løsning så far og mor kan blive sammen nu vi har sat børn i verden sammen.
Synes virkelig det er svært og føler det er mig der skal tage den svære beslutning, som har indflydelse på mine børns liv.
Ja havde bare brug for lidt luft, gode råd og evt. Erfaringer fra andre...
Nu har jeg altid sagt aldrig gå tilbage til en fuser, men hvis i virkelig gerne vil prøve, så ville jeg prøve med at bo hver for sig og så måske ses sammen hvor børnene tror det er for deres skyld, og i så i et halvt år til et år ikke fortæller dem i er sammen bare for at i ikke laver dobbelt skilsmisse de skal igennem. I skal være 100% sikre begge to før i fortæller børnene at i er sammen igen.
Børn retter ind til deres omgivelser og vil på et tidspunkt være ok med at far og mor ikke bor sammen. På samme måde som de skal håndtere alt andet i deres liv