Gravid og farve hår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2014

Milas14

Jeg ville ikke være bange for, men helt sikkert hos en frisør og fortæl frisøren at du er gravid! Det gjorde jeg og hun vidste hvordan det så skulle gøres

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

Anonym trådstarter

Milas14 skriver:

Jeg ville ikke være bange for, men helt sikkert hos en frisør og fortæl frisøren at du er gravid! Det gjorde jeg og hun vidste hvordan det så skulle gøres

Tænker også min frisør skal gøre det hvis jeg gør det , problemet er bare jeg rigitig bange for at hvis der sker noget, jeg vil jo ikke være skyld i et eller andet :/ 

Anmeld

28. december 2014

Kløver

Anonym skriver:

Men holder det i længden? tænker er det ikke skyllefarve ? 

Ingen ide, aldrig prøvet det, men safir herinde har vist god erfaring  

Anmeld

28. december 2014

Shine

Tror ikke på at en frisør skulle kunne klare at give en noget kemikalie frit. Og hvis sådan fandtes, havde man så ikke hørt om det. Tror kun at de kan garantere, eller sige for den sags skyld at det er mindre skadeligt. Men hårfarve som slet ikke skader ved jeg ikke. Og så kan de jo også være ligeglade i sidste ende det jo ikke dem der er gravide.

Anmeld

28. december 2014

lillespir26

Anonym skriver:

Jeg er i uge 10 og lige på vej ind i uge 11. 
jeg har lyst hår, men mit rigtige hårfarve er MEGET brunt .
Vil det skade baby og farve håret? 

jeg spørg fordi jeg føler jeg ser dummer og dummer ud for hverdag der går og folk kommentere på det hele tiden. 
og for mig betyder det noget og få disse kommentar. 

Men vil det på nogen måde skade barnet vil jeg ikke gøre det
men kan ikke finde ud af om det er mig selv det kun vil gå udover nu hvor jeg ikke producere mælk. 
at jeg kan risikere og få eksem og udslæt af det. 

(vil farve det brunt efter den hårfarve jeg har nu) 

Hår farvning giver ikke foster skader men mulig allergi men hvis du ikke farver håret helt oppe ved roden kan du godt gøre det en gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.