Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
karioka skriver: Du kan jo altid prøve, nogle tester positiv allerede en uge efter undfangelse, men det betyder jo ikke du gør.. Jeg tror jeg ville vente til 14 dage efter blødningen. For HVIS det var implantationsblødning så sker det Vist 10-14 dage efter undfangelsen, og med en standard cyclus på 28 dage ville din første missede dag være omkring 14 dage efter (eller sagt på en anden måde: prøv, og prøv igen en uge efter hvis den er negativ )
Du kan jo altid prøve, nogle tester positiv allerede en uge efter undfangelse, men det betyder jo ikke du gør.. Jeg tror jeg ville vente til 14 dage efter blødningen. For HVIS det var implantationsblødning så sker det Vist 10-14 dage efter undfangelsen, og med en standard cyclus på 28 dage ville din første missede dag være omkring 14 dage efter (eller sagt på en anden måde: prøv, og prøv igen en uge efter hvis den er negativ )
Har testet to utydlige positive I går og idag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tænker med så uregelmæssig mens og uvidenheden i forhold til blødning, så kan det være du får lov at få taget både blodprøver og får en skanning. Det gjorde de ihvertfald ved mig.
Wik skriver: Jeg tænker med så uregelmæssig mens og uvidenheden i forhold til blødning, så kan det være du får lov at få taget både blodprøver og får en skanning. Det gjorde de ihvertfald ved mig.
Hvor hurtigt går det?
malleS91 skriver: Hvor hurtigt går det?
Hvilken del af det? Blodprøver tager ca en uge i alt. Men hvis du er 6,0 når du bliver skannet så får du svar med det samme.
Wik skriver: Hvilken del af det? Blodprøver tager ca en uge i alt. Men hvis du er 6,0 når du bliver skannet så får du svar med det samme.
årh kan jo slet ikke vente så længe med og finde ud af hvor langt henne jeg er..
Prøv at lægge billede op af testene. Hvis du har testet svagt positivt er du nok ikke så langt endnu og ville gå ud fra at du er et sted mellem 3+ og 4+
tillykke
Årgangs Mor skriver: Prøv at lægge billede op af testene. Hvis du har testet svagt positivt er du nok ikke så langt endnu og ville gå ud fra at du er et sted mellem 3+ og 4+ tillykke
Jeg har taget 3 hver morgen de sidste 3 dage, men nu ser de jo anderledes ud end til at starte med?
malleS91 skriver: årh kan jo slet ikke vente så længe med og finde ud af hvor langt henne jeg er..
Nej det er da klart, også er lægen vel også lukket her mellem jul og nytår så du kan ikke gøre noget ;( Ev
Wik skriver: Nej det er da klart, også er lægen vel også lukket her mellem jul og nytår så du kan ikke gøre noget ;( Ev
Har de lukket imorgen?
Selvom der er gået noget tid siden du testede og så tog et billede, så siger billedet mig bare at du er længere henne end 4+0 så tydeligt som du tester..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128