Hvor langt er jeg lige henne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.348 visninger
26 svar
2 synes godt om
27. december 2014

malleS91

Testede igår og idag svagt positivt,  har prøvet siden marts 2014 og har kun haft ca 5 menses, og den er så uregelmæssig som noget kan være.. sidst jeg havde min menstruation var 02-09 okt, eller det vil sige i sidste uge blødte jeg lidt i 3 dage (så er glad for jeg ikke vidste jeg var gravid der, så var jeg nok gået i panik)

Men hvor langt er jeg henne og skal jeg være bekymret over blødningen i sidste uge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

Stabel

Testede igår og idag svagt positivt,  har prøvet siden marts 2014 og har kun haft ca 5 menses, og den er så uregelmæssig som noget kan være.. sidst jeg havde min menstruation var 02-09 okt, eller det vil sige i sidste uge blødte jeg lidt i 3 dage (så er glad for jeg ikke vidste jeg var gravid der, så var jeg nok gået i panik)

Men hvor langt er jeg henne og skal jeg være bekymret over blødningen i sidste uge?

Hej og tillykke 

Jeg tror jeg ville kontakte min læge, han vil reelt regne fra første dag i sidste mens og hvis det er 2. okt, så er du knap 3 måneder henne nu 

Anmeld

27. december 2014

malleS91

Stabel skriver:

Hej og tillykke 

Jeg tror jeg ville kontakte min læge, han vil reelt regne fra første dag i sidste mens og hvis det er 2. okt, så er du knap 3 måneder henne nu 

Ja lige præcis og det kan da ikke passe..

Men han kan da ikke gå efter det når jeg ikke har en regelmæssig cyklus? 

Ved min datter nu var jeg også 11 uger henne før jeg opdagede det pga uregelmæssig mens

Anmeld

27. december 2014

Stabel

malleS91 skriver:

Ja lige præcis og det kan da ikke passe..

Men han kan da ikke gå efter det når jeg ikke har en regelmæssig cyklus? 

Ved min datter nu var jeg også 11 uger henne før jeg opdagede det pga uregelmæssig mens

han har sådan set ikke andet at gå efter, men vil da tro at han sender dig til scanning for at finde ud af hvorlangt du er henne?? 

Anmeld

27. december 2014

bynorit

Ja, lægen vil sikkert sende dig til en scanning 

Tillykke 

Anmeld

27. december 2014

malleS91

Stabel skriver:

han har sådan set ikke andet at gå efter, men vil da tro at han sender dig til scanning for at finde ud af hvorlangt du er henne?? 

Ja med min datter sendte de mig til scanning og fik en indeni scanning..

Hvad vil han så gøre når jeg ringer?

Anmeld

27. december 2014

malleS91

bynorit skriver:

Ja, lægen vil sikkert sende dig til en scanning 

Tillykke 

TARK!!!!!

Kan ikke forstå det.. Med min datter nu var vi også i tvivl, der fik jeg en scanning indeni men viste jeg var 11 uger henne

Anmeld

27. december 2014

karioka

Kan blødningen i sidste uge ikke evt have været implantationsblødning? De kan vist nogle gange forveksles.. 

Anmeld

27. december 2014

malleS91

karioka skriver:

Kan blødningen i sidste uge ikke evt have været implantationsblødning? De kan vist nogle gange forveksles.. 

Den var i hvert fald ikke så kraftig og undrede mig også over den men ikke så meget fordi den i forvejen køre sit eget liv..

Men hvis det er det kan jeg så teste allerede? 

Anmeld

27. december 2014

karioka

Du kan jo altid prøve, nogle tester positiv allerede en uge efter undfangelse, men det betyder jo ikke du gør.. Jeg tror jeg ville vente til 14 dage efter blødningen. For HVIS det var implantationsblødning så sker det Vist 10-14 dage efter undfangelsen, og med en standard cyclus på 28 dage ville din første missede dag være omkring 14 dage efter (eller sagt på en anden måde: prøv, og prøv igen en uge efter hvis den er negativ )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.