Tør stadig ikke tro på det før scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2014

Holst85

esioul skriver:

Øv det kan godt være det er gået til grunde så 

Jeg vil tage kontakt til lægen/klinikken og blive fulgt med blodprøve, så de kan følge om alt væv er ude hvis det er en abort. 

Skal på klinik i morgen og ringer til læge derefter.. 

Sådan ser testen ud idag ��������

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2014

esioul

Holst85 skriver:

Skal på klinik i morgen og ringer til læge derefter.. 

Sådan ser testen ud idag ��������

Ja den er godt nok blevet lidt svag i forhold til nogle af de andre.

Mon ikke klinikken scanner dig 

Anmeld

29. december 2014

Holst85

Skal scannes i morgen 

Anmeld

30. december 2014

Holst85

Ingen baby i maven på mig desværre men var jo forberedt.. Dog er det hårdt alligevel. Skal scannes igen på fredag og ha taget endnu en blodprøve så de kan se udviklingen på hormontallet..

Anmeld

30. december 2014

esioul

Holst85 skriver:

Ingen baby i maven på mig desværre men var jo forberedt.. Dog er det hårdt alligevel. Skal scannes igen på fredag og ha taget endnu en blodprøve så de kan se udviklingen på hormontallet..

Anmeld

30. december 2014

l.kjoeller

Hvor langt burde du være henne ? Føler med dig 

Anmeld

30. december 2014

Stabel

øv 

Anmeld

30. december 2014

Holst85

Jeg sku være 6+ 4.. Min mand hørte at der var en sæk som han ikke ku definere og derfor har han et håb endnu men det kan jeg slet ikke huske, kun huske at jeg ikke ku se noget på scanningen..

Anmeld

30. december 2014

l.kjoeller

Holst85 skriver:

Jeg sku være 6+ 4.. Min mand hørte at der var en sæk som han ikke ku definere og derfor har han et håb endnu men det kan jeg slet ikke huske, kun huske at jeg ikke ku se noget på scanningen..

Jeg ville give det til næste scanning  før du lader håbet  svinde helt. Mange bliver sat nogle dage tilbage første  scanning  og du er endnu ikke 7+. Scanning indvendig  eller udvendig?  Hvis ikke du har blødt siden du testede meget positiv er det ikke  sikkert det er helt slut  

Anmeld

30. december 2014

Holst85

l.kjoeller skriver:

Jeg ville give det til næste scanning  før du lader håbet  svinde helt. Mange bliver sat nogle dage tilbage første  scanning  og du er endnu ikke 7+. Scanning indvendig  eller udvendig?  Hvis ikke du har blødt siden du testede meget positiv er det ikke  sikkert det er helt slut  

Indenvendigt scanning.. Jeg satser jo på at jeg har haft en SA da jeg blødte før test dag og så stadig har haft hormonet i kroppen..

jeg tør ikke håbe. Det jo et ICSI forsøg så det burde være den dag.. 

Har kun haft brunligt udflåd.. Ingen blødning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.