Tør stadig ikke tro på det før scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.233 visninger
22 svar
6 synes godt om
27. december 2014

Holst85

jeg er ved at blive skør..

jeg havde d.8 december menstruation, meget rødt og slimet (sorry for detaljerne) så vidste at der ingen baby var til os denne gang.. Vi har været igennem en ICSI behandling og fik sat to æg op..

d.15/12 testede jeg fordi jeg havde symptomer på at være gravid og var ved at gå ud af mit gode skind for testen vidste positiv. Så samme dag fik jeg taget en blodprøve.. Dagen efter fik jeg svar fra

lægen at den var positiv.

Oppe i mit hovede fattede jeg det ikke, havde jo haft mit lort ergo var jeg ikke gravid. Har før haft en SA så det med at glæde sig for tidligt tør jeg ikke..

tør heller ikke få taget en ny blodprøve for at se om tallet er steget.skal scannes d.30/12 for at se om der er noget. 

Tester hele tiden og nu bliver jeg jo nok for over analyserende for på billedet synes jeg den sidste test er svagere og måske mit hcg tal er ved at falde...��

Hilsen en frustrerende kvinde.... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

JH12

Synes bestemt det ser ud til de bliver mørkere og mørkere.. 

For at det er et lille spir.. 

Anmeld

27. december 2014

esioul

Holst85 skriver:

jeg er ved at blive skør..

jeg havde d.8 december menstruation, meget rødt og slimet (sorry for detaljerne) så vidste at der ingen baby var til os denne gang.. Vi har været igennem en ICSI behandling og fik sat to æg op..

d.15/12 testede jeg fordi jeg havde symptomer på at være gravid og var ved at gå ud af mit gode skind for testen vidste positiv. Så samme dag fik jeg taget en blodprøve.. Dagen efter fik jeg svar fra

lægen at den var positiv.

Oppe i mit hovede fattede jeg det ikke, havde jo haft mit lort ergo var jeg ikke gravid. Har før haft en SA så det med at glæde sig for tidligt tør jeg ikke..

tør heller ikke få taget en ny blodprøve for at se om tallet er steget.skal scannes d.30/12 for at se om der er noget. 

Tester hele tiden og nu bliver jeg jo nok for over analyserende for på billedet synes jeg den sidste test er svagere og måske mit hcg tal er ved at falde...��

Hilsen en frustrerende kvinde.... 

hvis kr var dig, ville jeg købe en scanning. Det andet er for stressende

Anmeld

27. december 2014

Holst85

esioul skriver:

hvis kr var dig, ville jeg købe en scanning. Det andet er for stressende

Skal scannes på tirsdag �� 

men jeg er bare nervøs og bange 

Anmeld

27. december 2014

friis

Holst85 skriver:

Skal scannes på tirsdag �� 

men jeg er bare nervøs og bange 

Er spændt på om vi kan sammen ligne vores scanning på tirsdag . Jeg har fået en ny tid på tirsdag også 

Mig når vi så kun er en dag fra hinanden ..

Vi kan slet ikke vente tiden ad 

Anmeld

27. december 2014

tarkoflen

Hvis du har fået langt to æg op kan det jo være det ene der ikke har sat sig fast og er skyld i blødningen?

men jeg forstår dig dog til fulde! Jeg turde ikke tro helt på det før MEGET langt henne i graviditeten! Vores datter er også lavet ved icsi. 

håber du får ro ved skanningen tirsdag

Anmeld

27. december 2014

Holst85

Sidder her til aftes og massere mine bryster fordi de er ømme og pludselig ryger der noget Hvidt væske ud af dem, hmm mælk tænker jeg og smiler over hele Femøren for det havde jeg ikke da jeg var gravid sidst og fik en SA.. 

Anmeld

27. december 2014

Holst85

friis skriver:

Er spændt på om vi kan sammen ligne vores scanning på tirsdag . Jeg har fået en ny tid på tirsdag også 

Mig når vi så kun er en dag fra hinanden ..

Vi kan slet ikke vente tiden ad 

Ja det bliver spændende og se, håber også jeg kan sige at der er en lille bebs

Anmeld

29. december 2014

Holst85

Som jeg forudså så tror jeg ikke der er en bebs på vej, min test i morges var meget svag, så tror bare at jeg har aborteret uden at ku mærke det og alt det brune udflåd var den SA ������������

Anmeld

29. december 2014

esioul

Holst85 skriver:

Som jeg forudså så tror jeg ikke der er en bebs på vej, min test i morges var meget svag, så tror bare at jeg har aborteret uden at ku mærke det og alt det brune udflåd var den SA ������������

Øv det kan godt være det er gået til grunde så 

Jeg vil tage kontakt til lægen/klinikken og blive fulgt med blodprøve, så de kan følge om alt væv er ude hvis det er en abort. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.