Test med morgenurin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2014

Anonym trådstarter

Pigeeeeen skriver:

Åh ja så synes jeg du skal prøve at vente. Jeg har personligt lagt alle mine graviditets teste i mit klædeskabet under mine trøjer haha på den måde er de ikke lige inde for rækkevidde på toilettet. Kan godt anbefales. 

Smart træk - det kunne være jeg skulle overveje noget lignende. Jeg klarede den igår uden at teste, så nu er der en dag mindre til jeg må teste 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

HappyOne

Anonym skriver:

Smart træk - det kunne være jeg skulle overveje noget lignende. Jeg klarede den igår uden at teste, så nu er der en dag mindre til jeg må teste 

Kender det godt, det er rigtig svært Jeg havde ikke kunne holde mit testmonster tilbage  

Anmeld

27. december 2014

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

når man nu skal teste for graviditet, siger man jo, at det er bedst at bruge morgenuron, da koncentrationen af hcg er størst deri. Men er det blot fordi man ikke har tisset i mange timer, eller er der en anden grund til der er mest i om morgenen?

eller kan man godt teste om aftenen med samme effekt, hvis man nu ikke har tisset i mange timer? 

- testmonsteret er netop gået op i mig, og jeg føler lige pt der er en evighed til imorgen tidlig, hvor hcg evt ville være lidt højere, hvis jeg skulle være så heldig at være gravid 

De gange jeg har testet, har det ingen betydning haft, de er blevet positive både med morgen, middag, og aften urin ��

Anmeld

27. december 2014

Anonym trådstarter

Sandersmor skriver:

De gange jeg har testet, har det ingen betydning haft, de er blevet positive både med morgen, middag, og aften urin ��

Også når du har testet inden testdag? (hvis du da har gjort det.) 

Anmeld

27. december 2014

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Også når du har testet inden testdag? (hvis du da har gjort det.) 

Jeps. Begge gange har jeg kunne teste positivt før tid. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.