Test med morgenurin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.495 visninger
14 svar
4 synes godt om
26. december 2014

Anonym trådstarter

når man nu skal teste for graviditet, siger man jo, at det er bedst at bruge morgenuron, da koncentrationen af hcg er størst deri. Men er det blot fordi man ikke har tisset i mange timer, eller er der en anden grund til der er mest i om morgenen?

eller kan man godt teste om aftenen med samme effekt, hvis man nu ikke har tisset i mange timer? 

- testmonsteret er netop gået op i mig, og jeg føler lige pt der er en evighed til imorgen tidlig, hvor hcg evt ville være lidt højere, hvis jeg skulle være så heldig at være gravid 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Det er fordi man formentlig ikke har hverken drukket eller tisset. Så ens urin skulle gerne være mere koncentreret i forhold til det øgede væskeindtag om dagen. Samt at man der ofte tisser med kortere mellemrum.

i mangel på bedre, kan der spares på væske og så spare urinen op. 

Glædelig jul

Anmeld

26. december 2014

Krydserfingre

Ja det er fordi der om morgenen er gået mange timer og du heller intet har drukket, og derved fortyndet, din urin med. 

Jeg kender godt det satans test monster men hvis du kan så prøv at vent! Ved godt det svært synes bare det er synd hvis du blev skuffet. Se en film eller gør noget andet for at aflede tankerne lidt. Er selv i vente-position lige nu, må først teste om små 10 dage men har lyst til at gøre det NU!   

Anmeld

26. december 2014

Krydserfingre

Ps. Man kan sagtens teste nu hvis det er lang tid siden du var på toilettet, det er der intet problem i som sådan. Hvor langt er du gået over tid? 

Anmeld

26. december 2014

Krydserfingre

Ps. Man kan sagtens teste nu hvis det er lang tid siden du var på toilettet, det er der intet problem i som sådan. Hvor langt er du gået over tid? 

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

Pigeeeeen skriver:

Jeg er slet ikke gået over tid endnu, har først testdag den 29. så jeg ved jo godt at sandsynligheden for at få en positiv test allerede er ret lille, og især om aftenen. Men mit testmonster sidder hele tiden på lur, så prøver hele tiden at finde på gode grunde til IKkE at teste endnu - men det er dælme svært

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

SDD skriver:

Det er fordi man formentlig ikke har hverken drukket eller tisset. Så ens urin skulle gerne være mere koncentreret i forhold til det øgede væskeindtag om dagen. Samt at man der ofte tisser med kortere mellemrum.

i mangel på bedre, kan der spares på væske og så spare urinen op. 

Glædelig jul

Mange tak for svar - jeg forsøger at holde testmonsteret i ro til imorgen tidlig så! 

Anmeld

26. december 2014

Krydserfingre

Anonym skriver:

Jeg er slet ikke gået over tid endnu, har først testdag den 29. så jeg ved jo godt at sandsynligheden for at få en positiv test allerede er ret lille, og især om aftenen. Men mit testmonster sidder hele tiden på lur, så prøver hele tiden at finde på gode grunde til IKkE at teste endnu - men det er dælme svært

Åh ja så synes jeg du skal prøve at vente. Jeg har personligt lagt alle mine graviditets teste i mit klædeskabet under mine trøjer haha på den måde er de ikke lige inde for rækkevidde på toilettet. Kan godt anbefales. 

Anmeld

26. december 2014

April-baby

Jeg testede på formiddags urin og aften, og jeg fik da klar svar.

Anmeld

26. december 2014

Karina1

Man kan da få tests hvor man kan teste før forventet mens-dag? jeg lavede to meget tydelig fine streger på sådan en test 4+1 med aftenurin  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.