Hejsa er ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2014

pussekat

R.N. skriver:

Hejsa jeg er ny herinde jeg er n pige på 31 jeg bor sammen med min kæreste og vores lille hund.  Vi skal til at starte på fertilitetsklinik i Horsens her til januar     skal til en samtale d 5 januar det er så mit 3-4 forsøg skal på Den der hedder IVF. Og skal hvis have det det der hedder Menoupur da det er noget der er stækere er der nogen der har prøvet det ?..

hejsa

jeg kan side jeg her prøve det hele og her også være gravid 2 gang der ud her føl jeg/vi være en førsøg kanin da  for det vil ikke høre på have jeg have at sige kan ikke hold på dem og jeg kun ikke får tage blodprøve før jeg have 3 sa efter hendt nane og jeg bliv ved men at sige at jeg vil skriv op til doneæg også nej det kun jeg ikke og da vi så have det siden førsøg end vi skulle have æg i fryste så snakkes vi med dem ja men de skulle nok have høre efter hvad jeg sige om det men nu kun jeg jo ikke bliv skriv op til doneæg da jeg være 39 år for vil ikke kun når at får nok før jeg vil være for gamle og kun også godt får en blodprøve nu  og da jeg fik frysteæg op vil den dum læge ikke høre på at scaning skulle på mave af mig da min libmor drille dem å da han have lige dem op soge ja jeg tro ikke de kom ind der hvor det skulle være der kun jeg have stå han da så jeg/vi her ikke når godt at sige om dem da og her 21 førsøg der ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2014

anjo01

R.N. skriver:

Hej 

Nej det er det ikke jeg vi har været tilmeldt fertilitetsklinikken siden 2010 da den lå i Brædstrup... så jeg kender klinikken godt nok så.. 

Jeg kommer ooprindeligt fra sdr.felding men bor i Funder v Silkeborg 

Okay. har kun hørt gode ting om den, så det satser jeg bestemt på holder stik!

Anmeld

14. januar 2015

Mille:)

Jeg har været i behandling med menopur, og har kun gode erfaringer... Har kun haft små bivirkninger, som humørsvinger (selvom kæresten nok ville kategorere det som en stor bivirkning)

Det er dejligt nemt at have med at gøre, og når vi skal starte i IVF håber jeg jeg kommer på menopur igen

Held og lykke med jeres projekt

Anmeld

16. januar 2015

ErDuHerIkkeSnart

Hej med dig

Mit første IVF-forsøg var også med Menopur (eller faktisk nærmere med erstatnings-produktet "Meropur"). Jeg reagerede ganske fint på behandlingen og havde ikke mange gener eller bivirkninger. Desværre intet resultat, så vi tager en tur mere. 

Held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.