Hejsa er ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.286 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. december 2014

R.N.

Hejsa jeg er ny herinde jeg er n pige på 31 jeg bor sammen med min kæreste og vores lille hund.  Vi skal til at starte på fertilitetsklinik i Horsens her til januar     skal til en samtale d 5 januar det er så mit 3-4 forsøg skal på Den der hedder IVF. Og skal hvis have det det der hedder Menoupur da det er noget der er stækere er der nogen der har prøvet det ?..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2014

anjo01

R.N. skriver:

Hejsa jeg er ny herinde jeg er n pige på 31 jeg bor sammen med min kæreste og vores lille hund.  Vi skal til at starte på fertilitetsklinik i Horsens her til januar     skal til en samtale d 5 januar det er så mit 3-4 forsøg skal på Den der hedder IVF. Og skal hvis have det det der hedder Menoupur da det er noget der er stækere er der nogen der har prøvet det ?..

Hej c

jeg kan desværre ikke svare dig på det mht medicin, men ville da lige hilse jeg skal også igang med IVF i Horsens til januar

Anmeld

26. december 2014

R.N.

anjo01 skriver:

Hej c

jeg kan desværre ikke svare dig på det mht medicin, men ville da lige hilse jeg skal også igang med IVF i Horsens til januar

Halløjsa ej hvor pudsig. Er det første gang du skal starte eller ? hvor kommer du fra hvis jeg må være nys?

Anmeld

26. december 2014

l.kjoeller

R.N. skriver:

Vi fik icsi med godt resultat  derude. Dejlige mennesker 

Monoupur har jeg ikke hørt om.

Anmeld

26. december 2014

anjo01

R.N. skriver:

Halløjsa ej hvor pudsig. Er det første gang du skal starte eller ? hvor kommer du fra hvis jeg må være nys?

Ja det er det jeg bor i Jelling, men kommer oprindelig fra Kolding.

hbad med dig?

er det den aller første samtale I skal til den 5?

Anmeld

26. december 2014

friis

Jeg har kun været i IUI behandling , men har alle gange fået menopur

Anmeld

26. december 2014

Miss BananaHammock

Har ikke prøver menopur - kun gonal f, men har gode erfaringer med Finn Hald og hans personale. Har en søn der er lavet ved IVF der og er gravid igen ved IVF på privatklinikken der dog også har stærkt samarbejde med den offentlige klinik. �� 

De er super søde og hjælpsomme. og da de ikke er så mange på afdelingen, møder man ikke ny hver gang! ��

Det eneste man lige skal være forberedt på er ventetiden. Jeg kom sjældent til lige til tiden, så måtte altid beregne ekstra tid til mine aftaler! 

Anmeld

26. december 2014

R.N.

anjo01 skriver:

Ja det er det jeg bor i Jelling, men kommer oprindelig fra Kolding.

hbad med dig?

er det den aller første samtale I skal til den 5?

Hej 

Nej det er det ikke jeg vi har været tilmeldt fertilitetsklinikken siden 2010 da den lå i Brædstrup... så jeg kender klinikken godt nok så.. 

Jeg kommer ooprindeligt fra sdr.felding men bor i Funder v Silkeborg 

Anmeld

26. december 2014

R.N.

Miss BananaHammock skriver:

Har ikke prøver menopur - kun gonal f, men har gode erfaringer med Finn Hald og hans personale. Har en søn der er lavet ved IVF der og er gravid igen ved IVF på privatklinikken der dog også har stærkt samarbejde med den offentlige klinik. �� 

De er super søde og hjælpsomme. og da de ikke er så mange på afdelingen, møder man ikke ny hver gang! ��

Det eneste man lige skal være forberedt på er ventetiden. Jeg kom sjældent til lige til tiden, så måtte altid beregne ekstra tid til mine aftaler! 

Jeg har prøvet alt fra gonal f... og jeg kender finn hald man er der ikke så meget mere da han ike er klinik chef mere. Men jeg har mødt næsten alle på afdelingen i Horsens.  

Anmeld

26. december 2014

R.N.

friis skriver:

Jeg har kun været i IUI behandling , men har alle gange fået menopur

Hej jeg har kun været i IVF behandling men har prøvet diverse ting af medcin så jeg skal påndet der hedder menoupur

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.