Underlig sitution

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Den løsning burde i nok ha fundet inden ubeskyttet sex...

Nå men håber da ikke at du er gravid, når nu barnet i bund og grund ikke er ønsket..... Af begge parter.....

Det er altid dejligt at være bagklog ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2014

April-baby

Anonym skriver:

Som jeg skriver til den anden det vil jeg på sin vis gerne .

det her handler ikke om keg ikke vil tage en pille det her handler om noget mere døbte gående . En fortrydelsespille medfører en blødning , den blødning medføre en længere indlæggelse medføre en længere indlæggelse for mig eneste pisser og ting og sager for at stoppe den , 

derfor skriver jeg det er lort eller lort ... 

Jamen dine valg er en abort fortrydelse pille eller gå imod din kæreste og når du skriver du ikke går imod det modsætte køn, kan jeg ikke se lort på lort, en abort kræver ikke en indlæggelse. Man må tage ansvar for sine handlinger, kan man ikke det skal man bare ik ha sex eller sådan noget. Ja undskyld mig.

Anmeld

25. december 2014

lineog4

Jeg tænker, hvorfor har I ubeskyttet sex? Har du en lille drøm inderst inde om det sker, om at tilfældighederne/skæbnen eller hvad du vil kalde det spiller jer et puds og I får det barn du inderst inde drømmer om, det barn som du skulle have haft da du sidste fik en abort?

Spørger ikke fordi jeg vil dømme, men for at du måske hvis du ikke er gravid denne gang, skal være ærlig både over for dig selv og for din mand. Og I får snakker det til bunds, og han så fx tager det fulde ansvar for beskyttelse da det er ham der ikke ønsker flere børn.

Anmeld

25. december 2014

Nystart

Anonym skriver:

Det er altid dejligt at være bagklog ��

Eller være bare lidt ansvarlig....;-) 

Anmeld

25. december 2014

sne190810

Når man bliver gravid ved et uheld, og egentlig ikke skal have børn pt (som jeg læser er din situation) er det altså også at tage ansvar at få en abort. 

Jeg hentyder til det du selv skriver om , at fordi du nu muligvis "hovsa" er blevet gravid, bliver du simpelthen nødt til at til ansvar og fuldføre den mulige graviditet.... 

Anmeld

25. december 2014

årgang84

Profilbillede for årgang84

Forstår jeg det rigtig med du har fået 1 abort i år??  

Hvis ja 

Var det under samme omstændigheder som denne mulige graviditet,? 

Anmeld

25. december 2014

Anonym trådstarter

sne190810 skriver:

Når man bliver gravid ved et uheld, og egentlig ikke skal have børn pt (som jeg læser er din situation) er det altså også at tage ansvar at få en abort. 

Jeg hentyder til det du selv skriver om , at fordi du nu muligvis "hovsa" er blevet gravid, bliver du simpelthen nødt til at til ansvar og fuldføre den mulige graviditet.... 

Det har jeg heller aldrig sagt . 

Keg har bestemt tænkt mig at tage mit ansvar . 

Anmeld

25. december 2014

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

Forstår jeg det rigtig med du har fået 1 abort i år??  

Hvis ja 

Var det under samme omstændigheder som denne mulige graviditet,? 

Nej det var det ikke . Det var på spiral . Hvilket jo ikke har været nogens skyld ... 

Anmeld

25. december 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg tænker, hvorfor har I ubeskyttet sex? Har du en lille drøm inderst inde om det sker, om at tilfældighederne/skæbnen eller hvad du vil kalde det spiller jer et puds og I får det barn du inderst inde drømmer om, det barn som du skulle have haft da du sidste fik en abort?

Spørger ikke fordi jeg vil dømme, men for at du måske hvis du ikke er gravid denne gang, skal være ærlig både over for dig selv og for din mand. Og I får snakker det til bunds, og han så fx tager det fulde ansvar for beskyttelse da det er ham der ikke ønsker flere børn.

Jeg er helt ærlig . Manden kender min drøm om endnu et barn . 

Jeg var faktisk indstillet til at skulle have fjernet hele understellet af andre årsager . 

Så det her er bestemte en dum fejltagelse fra begge sider . Som man kan være pisse bagklog på nu og tage ansvar for osv .... 

Det ændre ikke Line drømme om endnu er barn som keg ved aldrig bliver en realitet ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.