Underlig sitution

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.079 visninger
18 svar
6 synes godt om
25. december 2014

Anonym trådstarter

Sagen er den at vi desværre har haft ubeskyttet sex , keg sidder allerede og drømmer om den her lille baby som kan være blevet skabt . 

Men som i virkeligheden slet ikke skulle have været til , keg ønsker ikke selv flere pt. Og manden slet ikke flere overhovedet , det er den dummeste fejltagelse som er sket . 

Men samtidig så bliver jeg nødt til at stå ved det ansvar som følger med hvis jeg skulle være blevet gravid , 

jeg sidder og læser og drømmer om sæt det en baby har

med sig , men jeg ved os det bliver forfærdeligt at skylle fortælle manden det . Han har dog sagt at vi må tage den når det er jeg ved om keg er gravid . Ved bare han vil prøve at tale mig fra den her lille baby, keg kan bare ikke fortsat være uansvarlig og vælge det fra . Har desværre en abort med mig i år i forvejen . Er sp ked af den her situation jeg har dat mig i . 

Men min beslutning er taget dybest inde jeg tager mig selv i at se på barnevogn baby tøj alt .  

Dog er jeg blevet gravid de andre gange ved bare at kigge på mig . Så chancen er stor , keg er nemlig ret sikker på min æl har ligget dagen efter sex ... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Så har du vel taget en fortrydelsespille?

Anmeld

25. december 2014

Anonym trådstarter

Jeg kunne vælge mellem lort eller lort ... 

Jeg kan ikke bare tage en fortrydelsespille grundet andre ret store komplikationer medførende blødninger ... 

Så nej det har jeg ikke , han er helt indforstået med at vi begge har lavede en fejl og en fortrydelsespiller ikke er muligt ... 

Anmeld

25. december 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Anonym skriver:

Jeg kunne vælge mellem lort eller lort ... 

Jeg kan ikke bare tage en fortrydelsespille grundet andre ret store komplikationer medførende blødninger ... 

Så nej det har jeg ikke , han er helt indforstået med at vi begge har lavede en fejl og en fortrydelsespiller ikke er muligt ... 

På mig lyder det som om du inderst inde gerne vil have et barn.

Men find nu lige ud af om du ér gravid, inden du maler fanden på væggen.

Anmeld

25. december 2014

April-baby

ES90 skriver:

Os her! For hvis ik hun vil tage en pille og tage det som det nu kan medføre, så vil man os et sted ha barnet. Her kom det på tale ret hurtigt, men vi snakkede om det og besluttede os for at beholde (:

Anmeld

25. december 2014

Anonym trådstarter

ES90 skriver:

Det vil jeg på sin vis ps gerne ... 

Men jeg har børn , jeg er ikke typen som går mod det modsatte køn . 

Vi har to børn dammen i forvejen ... 

Så det er ikke grunden til jeg ikke tager en fortrydelsespille

Anmeld

25. december 2014

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

Os her! For hvis ik hun vil tage en pille og tage det som det nu kan medføre, så vil man os et sted ha barnet. Her kom det på tale ret hurtigt, men vi snakkede om det og besluttede os for at beholde (:

Som jeg skriver til den anden det vil jeg på sin vis gerne .

det her handler ikke om keg ikke vil tage en pille det her handler om noget mere døbte gående . En fortrydelsespille medfører en blødning , den blødning medføre en længere indlæggelse medføre en længere indlæggelse for mig eneste pisser og ting og sager for at stoppe den , 

derfor skriver jeg det er lort eller lort ... 

Anmeld

25. december 2014

Sissel

Anonym skriver:

Det vil jeg på sin vis ps gerne ... 

Men jeg har børn , jeg er ikke typen som går mod det modsatte køn . 

Vi har to børn dammen i forvejen ... 

Så det er ikke grunden til jeg ikke tager en fortrydelsespille

Den skal jeg simpelthen have uddybet.. Du er ikke typen der går mod det modsatte køn??

Anmeld

25. december 2014

Anonym trådstarter

Sissel skriver:

Den skal jeg simpelthen have uddybet.. Du er ikke typen der går mod det modsatte køn??

Jeg får ikke bare et barn fordi keg ønsker at få et barn ... 

Ønsker den modsatte part det ikke så skal det findes en løsning .. 

Anmeld

25. december 2014

Nystart

Anonym skriver:

Jeg får ikke bare et barn fordi keg ønsker at få et barn ... 

Ønsker den modsatte part det ikke så skal det findes en løsning .. 

Den løsning burde i nok ha fundet inden ubeskyttet sex...

Nå men håber da ikke at du er gravid, når nu barnet i bund og grund ikke er ønsket..... Af begge parter.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.