Sagen er den at vi desværre har haft ubeskyttet sex , keg sidder allerede og drømmer om den her lille baby som kan være blevet skabt .
Men som i virkeligheden slet ikke skulle have været til , keg ønsker ikke selv flere pt. Og manden slet ikke flere overhovedet , det er den dummeste fejltagelse som er sket .
Men samtidig så bliver jeg nødt til at stå ved det ansvar som følger med hvis jeg skulle være blevet gravid ,
jeg sidder og læser og drømmer om sæt det en baby har
med sig , men jeg ved os det bliver forfærdeligt at skylle fortælle manden det . Han har dog sagt at vi må tage den når det er jeg ved om keg er gravid . Ved bare han vil prøve at tale mig fra den her lille baby, keg kan bare ikke fortsat være uansvarlig og vælge det fra . Har desværre en abort med mig i år i forvejen . Er sp ked af den her situation jeg har dat mig i .
Men min beslutning er taget dybest inde jeg tager mig selv i at se på barnevogn baby tøj alt .
Dog er jeg blevet gravid de andre gange ved bare at kigge på mig . Så chancen er stor , keg er nemlig ret sikker på min æl har ligget dagen efter sex ...
Anmeld