Føler mig så tyk :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2014

BinaMor

har faktisk lige skkrevet et indlæg på min blog om det samme. se signatur.

tog 17 kg på/:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hej allesammen, jeg er gravid i 27. Uge og har taget 13 kilo på siden jeg blev gravid.. Jeg føler virkelig at jeg er så tyk og savner min gamle krop.. Hvor meget tog i på i jeres første graviditet? 

Knus fra mig<3

Hvor er maven flot... 

Jeg tog 25 kg på med min første og efter fødslen sagde vægten +8, men jeg havde desværre haft svangerskabsforgiftning. Jeg blev meget dårlig af medicinen og vægten begyndte at svinge mellem +10 og +15 indtil jeg blev gravid med nr 2...

Anmeld

23. december 2014

Emisoph

Jeg tog 30 på og her 3,5 måned efter fødslen mangler jeg kun 4 kg. Ammer ikke og har hverken tænkt over kost eller motion, så det kan sagtens lade sig gøre at de ryger hurtigt af igen

Du bærer maven flot 

Anmeld

23. december 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Hej allesammen, jeg er gravid i 27. Uge og har taget 13 kilo på siden jeg blev gravid.. Jeg føler virkelig at jeg er så tyk og savner min gamle krop.. Hvor meget tog i på i jeres første graviditet? 

Knus fra mig<3

Jeg tog 12 kg på, og efter 2 uger var det allesammen væk plus 3-4 kg Jeg ammer fuldt ud, og har ikke taget noget på endnu her seks måneder efter. 

Anmeld

23. december 2014

Wik

Tag det helt roligt, du kommer ned i vægt igen. Jeg tog 18 kilo på første gang og lignede noget der var løgn, var ikke slank inden. Men det blev jeg ikke længe efter fødslen. Min krop bliver aldrig den sammen, men du skal ikke være så bange for de kilo, du ser desuden godt ud og tilmed ung, så du er ikke færdig med at være lækker endnu.

Anmeld

23. december 2014

Sander&Vitus-Mor

Anonym skriver:

Knus fra mig<3

Tog 8kg på i alt. En mdr var alt væk :-) 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. december 2014

(august)

Alle tre gange 15kg. Jeg har hver gang tabt 10kg med det samme men de sidste 5 fra hver af pigerne sidder fast. Jeg er den type som VIRKELIG skal tænke over hvad jeg spiser og skal dyrke motion for ellers sker der ikke noget. Dvs. mangler 15kg før jeg er tilbage i før graviditetsvægt men 10 er målet.  

Vil lige tilføje jeg har været gravid 3 gange på 4 år 

Anmeld

23. december 2014

Kløver

Nu er jeg i forvejen stor så kan vist ikke regne med set, men har i mine 3 graviditeter taget mellem 3 og 6 kg på, på nær i de sidste dage hvor det eksploderede pga væske i kroppen 

Anmeld

23. december 2014

forår

Jeg tog 23 kg på og var giga�� tabte ca 5 kg efter fødslen... Og resten blev siddende..... så det er ikke alle det er lige let for. Jeg ammede fuldt, men det røg der ingen kilo af og nu 5år senere vejer jeg 10kg mindre end da jeg blev gravid, men det har også holdt hårdt. Og 1/8-14 hyrede jeg en personlig træner til at få buk med det sidste, og indtil nu er der smuttet 8kg.

men jeg synes du ser super flot ud, og 99,9% af alle gravide kommer hurtigt tilbage til sin gamle krop, så nyd du bare din graviditet, det er en dejlig tid��

Anmeld

23. december 2014

April-baby

Jeg føler mig virkelig os bare tyk. Og er i uge 25+3 og har taget 8 kilo på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.