Føler mig så tyk :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.293 visninger
21 svar
1 synes godt om
23. december 2014

Anonym trådstarter

Hej allesammen, jeg er gravid i 27. Uge og har taget 13 kilo på siden jeg blev gravid.. Jeg føler virkelig at jeg er så tyk og savner min gamle krop.. Hvor meget tog i på i jeres første graviditet? 

Knus fra mig<3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2014

Anonym trådstarter

Forresten hvor lang tid tog det jer at tabe de kiloer? 

Anmeld

23. december 2014

lillespir26

Jeg er 31+4 idag og har kun taget svinger mellem 4-6 kg på jeg vejede dog også 96 da jeg blev gravid så har masser af tage af for babyen det afhænger meget af kost og hvad du vejede før du blev gravid 

Anmeld

23. december 2014

JH12

Jeg tog 20 kg på. Og inden der var gået 5-6 måneder havde jeg tabt 27kg, jeg dyrket hverken motion eller noget, så det var ren amning 

Anmeld

23. december 2014

Hertz

Jeg tog 23kg på men var også meget tynd inden. 2 uger efter fødslen kunne jeg være i mine gamle bukser igen. 

Anmeld

23. december 2014

Morgensol

18 kg tog jeg på i første graviditet, anden gang startede jeg med at tabe mig 8 kg og tog så efterfølgende 3 kg på. Denne gang har jeg taget 13 kg på.. 

Anmeld

23. december 2014

Missy_B

Anonym skriver:

Hej allesammen, jeg er gravid i 27. Uge og har taget 13 kilo på siden jeg blev gravid.. Jeg føler virkelig at jeg er så tyk og savner min gamle krop.. Hvor meget tog i på i jeres første graviditet? 

Knus fra mig<3

Jeg synes du er smuk 

Jeg er selv 2. gangs, 25+4 og har taget 5 kg på. 1. gang havde jeg taget 7-8 kg på, endte med +24 kg, og tabte mig så 45 kg efter fødsel

Anmeld

23. december 2014

MT86

Jeg tog 7kg på med min søn og tabte 10 lige efter fødslen

min datter tog jeg 4 kg på med og tabte 10 efter fødslen!

er nu gravid med nr 3 så er spændt på hvor meget jeg tager på her!

Anmeld

23. december 2014

Soffy27

Hold da op hvor jeg husker det.. Med den første tog jeg 9 kilo på - og tænkte det kunne jeg da snildt nøjes med anden gang også.. Men det blev til 25 kilo ekstra.. Jeg startede til fitness 8 uger efter fødsel og havde næsten tabt det hele 16 uger efter fødsel - uden amning.. Her 6 mdr efter mangler jeg 2 kilo, som bare ikke vil væk - men jeg er skam tilfreds nok.. Dine kilo skal nok ryge af igen 

Anmeld

23. december 2014

Ka+Ma=Be

Jeg tog 14 kg på i alt og da jeg gik på vægten 2 uger efter fødslen, var jeg 14 kg lettere igen Jeg tabte yderligere 4 kg de næste to uger og var normalvægtig som udgangspunkt.

Som du kan fornemme på svarene er det naturligvis meget individuelt, men det skal nok komme For nogle er det en større kamp en andre, men størstedelen af de ekstra kg forsvinder jo heldigvis ret naturligt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.