Hvornår kunne du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. december 2014

April-baby

5/6 dage sådan ca (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2014

Anonym trådstarter

April-baby skriver:

5/6 dage sådan ca (:

Super, tak for svar!

Anmeld

24. december 2014

Rengyduck

Anonym skriver:

Først så stort tillykke til jer og den lille nye hvor er det dejligt. 

Vi går ind i 5 cyklus her nu. Og ja jeg har forsøgt med test men eftersom min ægløsning kommer og går som vinden blæser har det været ret svært at lokalisere den indtil denne måned hvor jeg kunne se det var på vej under toiletbesøg. Så derfor er jeg lidt ekstra spændt nu fordi jeg ved vi har ramt tidspunktet men nu må vi se!  har ingen tegn på mens kommer endnu i hvert fald. 

Hvor længe har i prøvet?  

Og er det jeres første? 

Mange tak, vi er meget glade 

Det bliver da også rigtig spændende for jer! Jeg krydser fingre for at den er der 

Vi prøvede i 2 mdr. Jeg er 31, så det kom lidt bag på mig at det gik så stærkt  Men samtidig så kommer bebs også på det tidspunkt hvor jeg har allermest brug for den. Jeg mistede desværre min mor til kræft i starten af oktober, så jeg var selvfølgelig desperat for at opleve en lille smule glæde igen. Men det er nu lidt svært alligevel nogle gange, for der er jo så meget jeg gerne ville have spurgt hende om ift. graviditet. Det er nemlig vores første, så bekymringerne er til at tage og føle på ... jeg håber på at når vi engang går i gang med PB 2, at nervøsiteten bliver lidt mindre 

Anmeld

24. december 2014

Anonym trådstarter

Rengyduck skriver:

Mange tak, vi er meget glade 

Det bliver da også rigtig spændende for jer! Jeg krydser fingre for at den er der 

Vi prøvede i 2 mdr. Jeg er 31, så det kom lidt bag på mig at det gik så stærkt  Men samtidig så kommer bebs også på det tidspunkt hvor jeg har allermest brug for den. Jeg mistede desværre min mor til kræft i starten af oktober, så jeg var selvfølgelig desperat for at opleve en lille smule glæde igen. Men det er nu lidt svært alligevel nogle gange, for der er jo så meget jeg gerne ville have spurgt hende om ift. graviditet. Det er nemlig vores første, så bekymringerne er til at tage og føle på ... jeg håber på at når vi engang går i gang med PB 2, at nervøsiteten bliver lidt mindre 

Tusind tak!  

jeg kondolerer og kan slet ikke forestille mig sorgen. Og som du selv siger, så er det dejligt at have en mor at kunne trække på og spørge til råds. Men så har du jo en dejlig mand  

Jeg er kun 22 og min mand 23 så håber det ikke tager for længe for os at jeg bliver gravid men gode ting tager jo nogle gange lidt tid  

jeg ønsker jer en god juleaften og held oh lykke med graviditeten!  

Anmeld

25. december 2014

Christabelle

Jeg fik de første symptomer da jeg var ca 6-7 uger henne. Altså bortset fra den manglende mens som var grunden til jeg testede 4+0

Anmeld

25. december 2014

MysteriousAngel

ES90 skriver:

Kan ægget overhovedet nå at sætte sig fast, når ÆL ligger så sent i din cyklus? 

Jeg ville nok få en vurdering hos en gynækolog eller lign.

Sådan er min ægløsning også. Derfor kan jeg aldrig teste når jeg er over tid. Er nødt til at vente en 14 dage-3 uger hver gang. 

Anmeld

26. december 2014

Anonym trådstarter

MysteriousAngel skriver:

Sådan er min ægløsning også. Derfor kan jeg aldrig teste når jeg er over tid. Er nødt til at vente en 14 dage-3 uger hver gang. 

Ja lige præcis - er selv gået over tid nu men kan aldrig regne med det. Så jeg skal ligesom dig vente 14 dage. Der er 10 dage til! øv! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.