Hvornår kunne du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2014

betski

lillespir24 skriver:

Æl ligger ca 14 dage efter mens så det er mærkeligt 

har man ikke ÆL ca 14 dage før forventet mens?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2014

Anonym trådstarter

Rengyduck skriver:

Den kan sagtens nå at være der. Jeg havde engang min ægløsning dagen inden forventet mens (!), og testede positiv ca. en uge efter. Det kan altså sagtens lade sig gøre 

Dejligt at høre. Tak!

Anmeld

23. december 2014

Anonym trådstarter

betski skriver:

har man ikke ÆL ca 14 dage før forventet mens?

Ikke alle. Nogle har det senere, ligesom jeg har. 

Anmeld

23. december 2014

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Æl ligger ca 14 dage efter mens så det er mærkeligt 

Ikke hos alle  

Anmeld

23. december 2014

Rengyduck

ES90 skriver:

Men hun har ÆL 3-4 dage før forventet mens.

Det kan stadig lade sig gøre. Jeg havde engang min ægløsning én dag inden forventet mens. Det blev så noget værre rod, for jeg var for ung og umoden til at få børn - hvilket så også er grunden til at jeg ikke tror på det dér med "sikre perioder".

Anmeld

23. december 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB
Rengyduck skriver:

Det kan stadig lade sig gøre. Jeg havde engang min ægløsning én dag inden forventet mens. Det blev så noget værre rod, for jeg var for ung og umoden til at få børn - hvilket så også er grunden til at jeg ikke tror på det dér med "sikre perioder".

Det lyder vildt.

Anmeld

23. december 2014

Rengyduck

ES90 skriver:

Det lyder vildt.

Det var det også - vildt dårlig timing. Og det var den eneste gang i løbet af dén cyklus at vi var sammen (jeg led af depression på det tidspunkt, så der var ikke så meget gang i lysten).

Anmeld

23. december 2014

Anonym trådstarter

Rengyduck skriver:

Okay, dejligt at høre andre og at det kan lade sig gøre. Dog beklageligt at høre om Dine omstændigheder dengang! Men.. Jeg får normalt min mens fra D 20-30 og nogle andre går der længere tid så min cyklus er ret uregelmæssig og derfor er min ægløsning det også tror jeg. Måske skal jeg først (ikke) have mens her i januar også er det derfor min æglægning er kommet så sent. Hvis det gir mening!

Anmeld

24. december 2014

Rengyduck

Okay, dejligt at høre andre og at det kan lade sig gøre. Dog beklageligt at høre om Dine omstændigheder dengang! Men.. Jeg får normalt min mens fra D 20-30 og nogle andre går der længere tid så min cyklus er ret uregelmæssig og derfor er min ægløsning det også tror jeg. Måske skal jeg først (ikke) have mens her i januar også er det derfor min æglægning er kommet så sent. Hvis det gir mening!

Det giver masser af mening  Hvor længe har I prøvet? Og har du prøvet at bruge ÆL-teste? I den cyklus jeg blev gravid (denne gang), var det meget sporadisk hvornår vi gjorde det, så jeg aner ikke den præcise dato for hvornår jeg blev gravid. Efter egne beregninger er jeg 10+0 i dag, men det kan jo nå at ændre sig drastisk hvis min ÆL har været "underlig" igen.

Anmeld

24. december 2014

Anonym trådstarter

Rengyduck skriver:

Det giver masser af mening  Hvor længe har I prøvet? Og har du prøvet at bruge ÆL-teste? I den cyklus jeg blev gravid (denne gang), var det meget sporadisk hvornår vi gjorde det, så jeg aner ikke den præcise dato for hvornår jeg blev gravid. Efter egne beregninger er jeg 10+0 i dag, men det kan jo nå at ændre sig drastisk hvis min ÆL har været "underlig" igen.

Først så stort tillykke til jer og den lille nye hvor er det dejligt. 

Vi går ind i 5 cyklus her nu. Og ja jeg har forsøgt med test men eftersom min ægløsning kommer og går som vinden blæser har det været ret svært at lokalisere den indtil denne måned hvor jeg kunne se det var på vej under toiletbesøg. Så derfor er jeg lidt ekstra spændt nu fordi jeg ved vi har ramt tidspunktet men nu må vi se!  har ingen tegn på mens kommer endnu i hvert fald. 

Hvor længe har i prøvet?  

Og er det jeres første? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.