mave hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2014

lillespir26

MT86 skriver:

Det er vildt!! Jeg synes på en måde heller ikk lige det er så sjovt den allerede er fremme! Da det ikke er hele familien der ved det endnu!! Og vi vil først sige det efter jul til min mands side. Mine forældre ved det og min bror. Men min mands forældre og bror ved det ikke endnu! 

Min mands bror og hans kæreste venter deres første barn, så vi har det lidt svært ved at skulle fortælle dem det, da vi er lidt nervøse for hvad de vil sige! Vi er bange for de bliver mega sure og siger vi kun er blevet gravide pga de er og ikke vil lade den ha den lykke alene!! ( hvilket selvfølgelig ikke er tilfældet) 

Det skal du ikke være så bange for jeg er gravid men min sviger families første baby var har lige fået afvide at kærestens ene søster venter sig præsis 4 mdr efter mig og det bliver da kun dejligt at kusine/fætter er så tæt på så de kan have en at lege med og tænk over  så er der to babyer der skal tages hensyntil og ikke kun jeres hvor der måske ville kunne komme sure miner 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
hannetheis skriver:

hvornår kunne se graviditeten.

er 11+2 tredje graviditet man kan intet se

Med min første kunne det ses allerede efter uge 10, for min daværende svigermor spurgte om vi ikke burde skære lidt ned på den fede mad... 

med nr. 2 var jeg næsten halvvejs før det kunne ses, men jeg havde også 10 kg siddende efter den første...

Anmeld

23. december 2014

Hike

Første gang kunne ma  først se noget omkring uge 23, men så gik det også stærkt efter

2. gang kom maven omkring uge 9. Er spændt på hvot længe jeg kan holde det hemmeligt her 3. gang 

Anmeld

23. december 2014

MT86

lillespir24 skriver:

Det skal du ikke være så bange for jeg er gravid men min sviger families første baby var har lige fået afvide at kærestens ene søster venter sig præsis 4 mdr efter mig og det bliver da kun dejligt at kusine/fætter er så tæt på så de kan have en at lege med og tænk over  så er der to babyer der skal tages hensyntil og ikke kun jeres hvor der måske ville kunne komme sure miner 

Det vil også være 4 mdr her! Min ældste og min nevø er der 21 dage imellem. Så har prøvet det engang før, men mandens familie er ikke så åbne overfor at se positivt på tingene... Heldigvis er manden vendt af med det og han har sagt at de kan sige hvad de vil! Vi har ligesom børn i forvejen og ved hvad vi skal igennem. Så vi vil jo ikk gå ind og fortælle alt muligt, de skal jo ha lov at fortælle deres først, da vi har været der to gange før

Anmeld

25. december 2014

mummimia

jeg er selv 14+6 og man kan tydelig se det på mig og jeg er ikke rumle tyk men godt polstret (og overvægtig ) Men har tabt mig i graviditeten og man har kunne se det på mig i ca 4 uger.
det er min første graviditet (havde en SA i sommers i uge 8)

hva angår din svoger og svigerinde så står jeg faktisk selv med samme situration.

jeg og min mand er gravide med første barn og min svoger og svigerinde er også gravide med deres 2 barn, (jeg er 2 uger længere henne)

men vi havde aftalt på forhånd hvordan vi skulle fortælle resten af familien den og føler på ingen måde at de tager vores lykke
tvært imod glæder jeg mig til at min svigerinde og jeg går på barsel til foråret

Anmeld

25. december 2014

Miss BananaHammock

Jeg er 11+0 - anden gang og med tvillinger. Jeg har haft svært ved at skjule det siden uge 8. Så nu har vi fortalt familien det og efter NF i januar gider jeg ikke skjule det på jobbet mere. De fleste har allerede gennemskuet det alligevel da jeg pludselig kun gik i læse kjoler og leggins

Anmeld

26. december 2014

vsimonev

Jeg er omkring 6+3 og folk kan godt se det, men sagde også de ikke ville være uhøflige hvis det nu ikke var  min søster kunne gætte det her den 13/12  så jeg kan åbenbart intet skjule  er førstegangs

Anmeld

26. december 2014

Mia&Allan

Første gang ku man først sådan se mave omkring uge 14-15 stykker men denne gang er det bare gået voldsomt hurtigt - er 8+0 Idag 

Anmeld

26. december 2014

Karina1

Jeg er 6+3 og både jeg og manden synes bestemt ikke at jeg kan skjule det længere! Venter 2. Barn  min første gravidtet tog jeg første mavebilled 20+0, der havde jeg taget 2kilo på og lignede en der bare havde fået en lille delle og da jeg kom på fødegangen nogle dage før termin, troede de ikke på at jeg var så langt henne

Svigerfamilie har ikke fået vores lille hemmelighed afvide endnu (min familie fik det afvide igår) og min svigermor gloede helt vildt på min mave idag puha glæder mig til at sige det til dem såde ikke bare tror jeg har ædt som et svin hele julen! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.