mave hvornår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.126 visninger
18 svar
3 synes godt om
22. december 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

hvornår kunne se graviditeten.

er 11+2 tredje graviditet man kan intet se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2014

MT86

hannetheis skriver:

hvornår kunne se graviditeten.

er 11+2 tredje graviditet man kan intet se

Jeg er 3 gangs gravid og kan ikke skjule det særlig meget længere! Er normalt helt fladmavet, og nu er der allerede lille bule på og jeg er kun 6+3 

med de to andre kunne man først se det omkring uge 15! 

Anmeld

22. december 2014

hannetheis

MT86 skriver:

Jeg er 3 gangs gravid og kan ikke skjule det særlig meget længere! Er normalt helt fladmavet, og nu er der allerede lille bule på og jeg er kun 6+3 

med de to andre kunne man først se det omkring uge 15! 

vildt. Jeg har lidt polster på maven (ikke overvægtig men lidt bule).

men når jeg tænker over det så havde jeg også først lidt mave med de andre i uge 20.

Anmeld

22. december 2014

PernilleogLouis

nu har jeg kun et barn men der kunne man først se det ca uge 23

Anmeld

22. december 2014

Wik

Med min den 3. kunne man se det i uge 8 allerede, det gik meget meget stærkt

Anmeld

22. december 2014

l.kjoeller

Da jeg var 5+ kunne man allerede se det her 2 gang. Folk spurte selv og ingen vidste vi prøvede. Så jeg fik en tidlig scanning og sagde det på job da jeg ku se de undrede sig. Billeddet er 7+ 0 ca 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. december 2014

MT86

hannetheis skriver:

vildt. Jeg har lidt polster på maven (ikke overvægtig men lidt bule).

men når jeg tænker over det så havde jeg også først lidt mave med de andre i uge 20.

Det er vildt!! Jeg synes på en måde heller ikk lige det er så sjovt den allerede er fremme! Da det ikke er hele familien der ved det endnu!! Og vi vil først sige det efter jul til min mands side. Mine forældre ved det og min bror. Men min mands forældre og bror ved det ikke endnu! 

Min mands bror og hans kæreste venter deres første barn, så vi har det lidt svært ved at skulle fortælle dem det, da vi er lidt nervøse for hvad de vil sige! Vi er bange for de bliver mega sure og siger vi kun er blevet gravide pga de er og ikke vil lade den ha den lykke alene!! ( hvilket selvfølgelig ikke er tilfældet) 

Anmeld

23. december 2014

Mami

Man kunne først se det tydeligt i uge 18 på min 2 gang, jeg var lidt for tyk. 

Anmeld

23. december 2014

hannetheis

MT86 skriver:

Det er vildt!! Jeg synes på en måde heller ikk lige det er så sjovt den allerede er fremme! Da det ikke er hele familien der ved det endnu!! Og vi vil først sige det efter jul til min mands side. Mine forældre ved det og min bror. Men min mands forældre og bror ved det ikke endnu! 

Min mands bror og hans kæreste venter deres første barn, så vi har det lidt svært ved at skulle fortælle dem det, da vi er lidt nervøse for hvad de vil sige! Vi er bange for de bliver mega sure og siger vi kun er blevet gravide pga de er og ikke vil lade den ha den lykke alene!! ( hvilket selvfølgelig ikke er tilfældet) 

jeg havde en uge hvor jeg blødte lidt on off. Så selv om vi så fosteret havde det godt og jeg pga symptomer over hovedet ikke er i tvivl om at den har det godt. Ville jeg ønske man snart kunne se noget så det bliver mere virkeligt.

kan godt forstå du gerne ville have ventet lidt med mave. Når nu du frygter din mands brors reaktion. Men håber de ser det positivt og kan se glæden ved at have en og dele glæden og ventetiden med.

Anmeld

23. december 2014

MT86

hannetheis skriver:

jeg havde en uge hvor jeg blødte lidt on off. Så selv om vi så fosteret havde det godt og jeg pga symptomer over hovedet ikke er i tvivl om at den har det godt. Ville jeg ønske man snart kunne se noget så det bliver mere virkeligt.

kan godt forstå du gerne ville have ventet lidt med mave. Når nu du frygter din mands brors reaktion. Men håber de ser det positivt og kan se glæden ved at have en og dele glæden og ventetiden med.

Ja jeg ville gerne ha maven havde ventet lidt... Men sådan er det ikke! Det utroligt, med de to andre synes jeg det gik for langsomt med at få mave, og her synes jeg det for hurtigt!! Men er kun 6+4 idag, så derfor synes jeg måske det er lige hurtigt nok!! Men pyt! Håber bare at dem som ikke ved det endnu bliver ligeså glade som vi selv er! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.