Anonym skriver:
Endnu en Update!
Jeg kommer derop og det er svigermor der lukker op. Svigerfar ligger og hviler sig. Jeg siger Hej men får intet svar tilbage. Svigermor siger så til ham at jeg altså siger Hej men han svarer stadig ikke. Min svigermor jeg går så ud i deres køkken og hun giver mig et kram og jeg begynder selvfølgelig at tude. Svigermor går så ind til ham igen og siger at jeg altså er kommet for at undskylde men lige fedt hjælper det. Hun prøver at få ham til at lytte 2 gange men han reagerer ikke og hviler sig bare videre. Jeg siger så at så kan jeg ikke gøre mere og at jeg har forsøgt. Jeg bliver et lille øjeblik for at give ham en chance men eg vælger at tage hjem igen.
Kæresten siger at så kan jeg ikke gøre mere og at så må han komme til os nu. Så er han bare ikke mand nok til at ville lytte på hvad jeg har at sige.
Jeg har vitterligt ikke gjort andet hele dagen end at græde og græde og græde. Syntes det er så synd for min svigermor og svoger som er i er kæmpe dilemma nu også. For hvis de vælger at tage hjem til os svigtet de jo min svigerfar. Vi er herhjemme indstillet på at vi skal holde jul selv selvom det skær i mit hjerte. Er virkelig så ked af det..
Jeg kan ikke gennemskue, hvad der præcist gik galt i første omgang, for at læse ud fra dit første indlæg er det hele vejen igennem din kæreste, der fører ordet og fejlinformerer svigerfar.
Uanset hvad, så lyder det til, at det er din kæreste og svigerfar, der styrer slagets gang, mens du og svigermor forsøger at redde julefreden. Din kæreste opfører sig som en kujon - hvordan kan han bare trække sig, når det er ham, der har skabt balladen? - og din svigerfar er jo dramaqueen.
Nu har du gjort dit, svigermor burde mande sig op og holde jul hos jer som planlagt, og så kan mændene rode sig ud af eller ind i konflikten, som det passer dem.
Anmeld