Blødning i uge 6.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2014

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Os&lilledig skriver:

Har i haft blødt i uge 6 ca...? 

Jeg er lige nu begyndt at små bløde lidt.. Er helt ødelagt og rigtig rigig bange..!!! ��

jeg blødte dog først uge 7+ det varede en hel uge. Jeg fik lavet en tryghedsscanning og den viste et fint foster.

men syntes du skal kontakte lægen for at få det tjekket.

håber for dig at det hurtigt stopper og fosteret lever trygt og godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2014

Flødebollen

Os&lilledig skriver:

Har i haft blødt i uge 6 ca...? 

Jeg er lige nu begyndt at små bløde lidt.. Er helt ødelagt og rigtig rigig bange..!!! ��

Hejsa. 

Det er rigtigt, du ikke kan få en scanning oh se hjerteblink mv. Nu. Men da jeg mistede, blev jeg scannet på kvindeafdelingen for at se om der var en fostersæk og en 'lysning'

Det er din læge der sender dig af sted og min oplevelse var, at de hellere sender en af sted een gang for meget end for lidt.

rigtig glædelig jul  og så håber jeg, at alt er ok

Anmeld

22. december 2014

Mathilde

Har blødt begge gange omkring uge 6-7 og fået et raskt barn begge gange

Anmeld

22. december 2014

Os&lilledig

Mathilde skriver:

Hvor er det rart at høre at så mange har været igennem det og det er endt godt. Af hjertet tak fordi i deler det med mig <3

Anmeld

22. december 2014

SasjaJensen

Jeg pletblødt lidt både lørdag og søndag, min egen læge sendte mig til scanning i dag og vi så en lille blommesæk med et lille blinkede hjerte.. Hun sagde at det var meget normalt at pletbløde lidt, og at hvis det var en spontan abort ville jeg finde ud af det i løbet af et par dage.. Jeg er 7+0 i dag..

men der sker jo simpelthen så mange ting nede i underlivet og slimhinder e er sarte og der kan sagtens sprænge et lille blodkar..

Anmeld

22. december 2014

Os&lilledig

SasjaJensen skriver:

Jeg pletblødt lidt både lørdag og søndag, min egen læge sendte mig til scanning i dag og vi så en lille blommesæk med et lille blinkede hjerte.. Hun sagde at det var meget normalt at pletbløde lidt, og at hvis det var en spontan abort ville jeg finde ud af det i løbet af et par dage.. Jeg er 7+0 i dag..

men der sker jo simpelthen så mange ting nede i underlivet og slimhinder e er sarte og der kan sagtens sprænge et lille blodkar..

Tusind mange tak for svar. Der er heldigvis gået over igen.. Det var meget meget lidt.. Men det må ved gud ikke starte igen. Tror aldrig jeg har været SÅ bange og SÅ bekymret..!! Det var forfærdeligt at vente på, om der startede en stor blødning eller om det baaaare var noget småtteri..!jeg troede det var hårdt med nederlagene når ens mens kom.. Men det her.. Det er 10 gange så hårdt..!

Anmeld

22. december 2014

SasjaJensen

Os&lilledig skriver:

Tusind mange tak for svar. Der er heldigvis gået over igen.. Det var meget meget lidt.. Men det må ved gud ikke starte igen. Tror aldrig jeg har været SÅ bange og SÅ bekymret..!! Det var forfærdeligt at vente på, om der startede en stor blødning eller om det baaaare var noget småtteri..!jeg troede det var hårdt med nederlagene når ens mens kom.. Men det her.. Det er 10 gange så hårdt..!

Velbekomme - godt at høre at der ikke kom mere..

Man kan ikke tænke på andet nej.. Det er hårdt! Man bliver mor fra det øjeblik der er to streger på testen! 

Anmeld

23. december 2014

Os&lilledig

SasjaJensen skriver:

Velbekomme - godt at høre at der ikke kom mere..

Man kan ikke tænke på andet nej.. Det er hårdt! Man bliver mor fra det øjeblik der er to streger på testen! 

Ja fra det sekund er alt fuldstændig anderledes.. Har ikke set prik endnu på en scanning. Men ved den er der, så pludselig tænker man over hvad man gør, spiser og hvilke miljø man er i.. Det er vanvittigt hvad 2 streger og 4mm gele klump i ens livmoder kan gøre ved en..!'

Anmeld

28. december 2014

Os&lilledig

Nu er der blødning igen.. Frisk rødt blod igår aftes :,( så stoppede det hurtigt.. Sov natten over, der kom ikke mere.. Så kom der igen kl 10 ca. Slimet mørkerødt blod.. Men så nu er det væk igen.. Der er "kun" oppe i skeden, og løber ikke ud som sådan.. 

Anmeld

28. december 2014

Os&lilledig

Mathilde skriver:

Hvor meget blødte du..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.