Blødning i uge 6.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.496 visninger
23 svar
11 synes godt om
21. december 2014

Os&lilledig

Har i haft blødt i uge 6 ca...? 

Jeg er lige nu begyndt at små bløde lidt.. Er helt ødelagt og rigtig rigig bange..!!! ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2014

l.kjoeller

Os&lilledig skriver:

Har i haft blødt i uge 6 ca...? 

Jeg er lige nu begyndt at små bløde lidt.. Er helt ødelagt og rigtig rigig bange..!!! ��

Er det rød eller brun?  Jeg blødte i forbindelse  med spontan  abort. Men har læst om mange herinde som blødte og ikke aborterede 

Anmeld

21. december 2014

Os&lilledig

l.kjoeller skriver:

Er det rød eller brun?  Jeg blødte i forbindelse  med spontan  abort. Men har læst om mange herinde som blødte og ikke aborterede 

Brun/lyserøde 

Anmeld

21. december 2014

l.kjoeller

Os&lilledig skriver:

Brun/lyserøde 

Ok. Bed din læge henvise til scanning. Eller tage to blodprøver for at afklare om du er ved at miste. Håber det bedste  ved godt det er ulideligt  ligenu

Anmeld

21. december 2014

Os&lilledig

l.kjoeller skriver:

Ok. Bed din læge henvise til scanning. Eller tage to blodprøver for at afklare om du er ved at miste. Håber det bedste  ved godt det er ulideligt  ligenu

Har lige snakket med vores fertilitets læge og det er desværre for tidligt at scanne. Det eneste jeg kan gøre, er at se tiden an  

Anmeld

21. december 2014

l.kjoeller

Os&lilledig skriver:

Har lige snakket med vores fertilitets læge og det er desværre for tidligt at scanne. Det eneste jeg kan gøre, er at se tiden an  

Ja. Men du skal have scanningen  når du er langt nok til det. En blodprøve  kan indikere om der er liv eller ej 

Anmeld

21. december 2014

Sandratoft

Os&lilledig skriver:

Brun/lyserøde 

Brunt blod plejer at betyde at det er gammelt blod der skal ud, det er der en del der oplever og oplevede det også selv har du ondt i maven? 

Anmeld

21. december 2014

Os&lilledig

Sandratoft skriver:

Brunt blod plejer at betyde at det er gammelt blod der skal ud, det er der en del der oplever og oplevede det også selv har du ondt i maven? 

Men der er lidt lyserødt også. Har ikke  blødt den  sidste time.. Det var så lidt at det kun kunne ses ved at sætte en tampon op og meeeeget lidt på papiret.. Er bare så bange for at det kun er toppen af isbjerget.. 

Har ingen smerter..!

Anmeld

21. december 2014

Leonora

Ingen panik. Jeg blødte også i uge 6. Meget lidt. Har ikke blødt siden. 

Har i haft sex inden for det sidste døgn. 

Jeg tænker ik at du skal pabikke når du ingen smerter har og ikke har blødt siden. 

Det er helt normalt at ens slimhinder bliver sarte når man er gravid  

knus fra mig 

Anmeld

22. december 2014

Os&lilledig

Leonora skriver:

Ingen panik. Jeg blødte også i uge 6. Meget lidt. Har ikke blødt siden. 

Har i haft sex inden for det sidste døgn. 

Jeg tænker ik at du skal pabikke når du ingen smerter har og ikke har blødt siden. 

Det er helt normalt at ens slimhinder bliver sarte når man er gravid  

knus fra mig 

Ingen sex desværre  

det et er rart at høre andre sige at de prøvede det.. Nu har jeg sovet hele natten og alt er normalt igen.. 

Tak for støtten, virkelig mange gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.