Før jeg blev mor, var jeg sådan. Nåja,der sker forfærdelige ting, og?... Altså ikke at jeg var ligeglad, men det havde ikke noget med mig at gøre, som sådan.
Men EFTER jeg blev mor ... Puuuha... altså, hvis jeg læser, eller ser eller hører, ting der er sket med et barn
Eller en mor, eller en far...
Jeg kan bare ikke have det...
Som hende den 6 årige pige der blev kørt ihjel af en knallertbølle... Uha, så tænker, jeg hvor stort et tab det er for hendes forældre, fordi jeg tænker på, hvis jeg skulle miste min skønneste dejlige Idun...
Eller den anden dag, hvor jeg bare sov elendigt hele natten, fordi jeg var et mega fjols og læse om en far der slog moren ihjel med en økse foran datteren på 4 år (født samme år og måned som Idun)...
Og det var selvfølgelig i sengen til sengetid, jeg læste det i Ude og hjemme... AK... For det første kunne jeg dårlig falde i søvn og for det andet sov jeg ad h til...
Det værste for mig, næsten var at pigen havde siddet der, bagefter ved sin døde mor og havde strøjet hende over kinden og sagt vågn op mor!! Og hver nat vågnede og kaldte på sin mor siden, - det er et år siden ... 
Eller om den der Baby P, der systematisk blev mishandlet til han til sidst døde af det, af morens kæreste... ARGH... Ingen straf er stor nok til ham... 
Æv, men på den ene side, kan jeg ikke lade være med at læse det og på den anden side, så er jeg bare for følsom så det bare påvirker mig helt vildt...
Er jeg den eneste der er så tyndhudet? eller er det bare mor-generne?...
Anmeld