lillespir24 skriver:
Lyder virkeligt hårdt dette her men Personlig syntes jeg ikke man siger det på mærkedag for jul fødselsdage mv da dette jo ikke skal være en dag der handler om jer
vi fortalte det efter NF
og jeg ved fra min nevø på 8 at tiden går langsomt når man venter på en lille ny hvert gang han ser mig siger han nu må hun da være 9 mdr hvor til han selv siger nåh nej for så var hun ikke i din mave mere
så ved simpelthen ikke hvornår det er passende at sige det til storebror men selvf skal han vide det forst
Meget enig.
Men synes nu ikke det er en selvfølgelighed de store søskende skal vi det først. 9 mnd er uendelig lang tid for en lille størrelse, og den der abstrakte tanke om jeg skal være storebror om uendelig lang tid er vist mere helt vildt fantastisk for en voksen end for et barn.
Og går det galt fx før nakkefold, så må jeg indrømme jeg slet ikke forstår barnet skal involveres. Tro mig at involvere et barn i at børn kan dø er bare slet ikke spor sjovt, men nogen gange er det en nødvendighed, kan man skåne dem ja så ville jeg da til en hver tid vælge det.
De kære børn tænker ikke som voksne, når maven vokser, ja så vokser maven 
Anmeld