Kan det være meget tidlige symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. december 2014

Bell'star

Anonym skriver:

Hej piger

Vi er lige startet på PB. og jeg er lidt i tvivl om jeg muligvs har fået det første symptom.

Jeg havde igår en murren i underlivet jeg kun har følt da jeg var gravid med mine andre børn, og har haft mens ligende smerter i lænden. Det er det eneste indtil videre.

Men er i tvivl om det kan være en mulig graviditet, for jeg vil kun være 2+ hvis det er. Tror i bare det er mit hoved der spiller mig et puds?

Knus

Jeg har det på præcis samme måde, har haft menslignende smerter i nogle dage nu, og igår fik jeg ligesom nogle små stik i den ene side, nede omkring æggelederen.

men jeg vil kun være 2+3, hvis jeg er så heldig at være gravid, så det er jo alt for tidligt at have symptomer, ægget sætter sig jo først fast omkring 3+0. Så jeg her overbevist om, at det er fordi jeg jeg går og håber og tæller ned osv. Så min krop spiller mig et puds! 

Tror bare vi må væbne os med tålmodighed, og holde ud til testdag, og prøve at forsøge at lade vær med, at analysere alle kroppens bittesmå "tegn" - men det er dælme svært! 

Har jo allerede lyst til at gå i gang med graviditetstestene. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2014

Anonym trådstarter

Bell'star skriver:

Jeg har det på præcis samme måde, har haft menslignende smerter i nogle dage nu, og igår fik jeg ligesom nogle små stik i den ene side, nede omkring æggelederen.

men jeg vil kun være 2+3, hvis jeg er så heldig at være gravid, så det er jo alt for tidligt at have symptomer, ægget sætter sig jo først fast omkring 3+0. Så jeg her overbevist om, at det er fordi jeg jeg går og håber og tæller ned osv. Så min krop spiller mig et puds! 

Tror bare vi må væbne os med tålmodighed, og holde ud til testdag, og prøve at forsøge at lade vær med, at analysere alle kroppens bittesmå "tegn" - men det er dælme svært! 

Har jo allerede lyst til at gå i gang med graviditetstestene. 

Ja jeg kan i hvertfald godt mærke der ligger et lille grønt testmonster og gemmer sig.

Men ja, det er utrolig svært for lige pludselig bliver man utrolig opmærksom på alt hvad kroppen gør.

Anmeld

20. december 2014

Bell'star

Anonym skriver:

Ja jeg kan i hvertfald godt mærke der ligger et lille grønt testmonster og gemmer sig.

Men ja, det er utrolig svært for lige pludselig bliver man utrolig opmærksom på alt hvad kroppen gør.

Præcis - jeg siger til mig selv, at det bliver nemmere her når vi kommer til jul, for så skal man en masse ting, og så glemmer man forhåbentlig hele tiden at tænke over det! 

Anmeld

20. december 2014

Anonym trådstarter

Bell'star skriver:

Præcis - jeg siger til mig selv, at det bliver nemmere her når vi kommer til jul, for så skal man en masse ting, og så glemmer man forhåbentlig hele tiden at tænke over det! 

lige præcis! Men så kommer den der dumme underbevidsthed og tænker alligevel på det. ey ha!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.