Anonym skriver:
Hej piger 
Vi er lige startet på PB. og jeg er lidt i tvivl om jeg muligvs har fået det første symptom.
Jeg havde igår en murren i underlivet jeg kun har følt da jeg var gravid med mine andre børn, og har haft mens ligende smerter i lænden. Det er det eneste indtil videre.
Men er i tvivl om det kan være en mulig graviditet, for jeg vil kun være 2+ hvis det er. Tror i bare det er mit hoved der spiller mig et puds?
Knus
Jeg har det på præcis samme måde, har haft menslignende smerter i nogle dage nu, og igår fik jeg ligesom nogle små stik i den ene side, nede omkring æggelederen.
men jeg vil kun være 2+3, hvis jeg er så heldig at være gravid, så det er jo alt for tidligt at have symptomer, ægget sætter sig jo først fast omkring 3+0. Så jeg her overbevist om, at det er fordi jeg jeg går og håber og tæller ned osv. Så min krop spiller mig et puds! 
Tror bare vi må væbne os med tålmodighed, og holde ud til testdag, og prøve at forsøge at lade vær med, at analysere alle kroppens bittesmå "tegn" - men det er dælme svært! 
Har jo allerede lyst til at gå i gang med graviditetstestene. 
Anmeld