Kan det være meget tidlige symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. december 2014

Anonym trådstarter

Hej piger

Vi er lige startet på PB. og jeg er lidt i tvivl om jeg muligvs har fået det første symptom.

Jeg havde igår en murren i underlivet jeg kun har følt da jeg var gravid med mine andre børn, og har haft mens ligende smerter i lænden. Det er det eneste indtil videre.

Men er i tvivl om det kan være en mulig graviditet, for jeg vil kun være 2+ hvis det er. Tror i bare det er mit hoved der spiller mig et puds?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. december 2014

mor88

Anonym skriver:

Hej piger

Vi er lige startet på PB. og jeg er lidt i tvivl om jeg muligvs har fået det første symptom.

Jeg havde igår en murren i underlivet jeg kun har følt da jeg var gravid med mine andre børn, og har haft mens ligende smerter i lænden. Det er det eneste indtil videre.

Men er i tvivl om det kan være en mulig graviditet, for jeg vil kun være 2+ hvis det er. Tror i bare det er mit hoved der spiller mig et puds?

Knus

Så har ægget nærmest ikke sat sig fast?

Anmeld

20. december 2014

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Så har ægget nærmest ikke sat sig fast?

Nej det er nok også bare mit hoved der spiller mig et puds 

Anmeld

20. december 2014

mor88

Anonym skriver:

Nej det er nok også bare mit hoved der spiller mig et puds 

Hvis det er noget du går og tænker meget på, så kan kroppen godt drille

Men det KAN jo også være at den arbejder på at få lavet et foster

Krydser for jer 

Og så er der ikke andet at gøre end at vente til testdag(super svært, I know)

Anmeld

20. december 2014

Kærlighediminmave

Jeg tror det er kroppen der snyder, den ENE gang hvor jeg fik en positiv æl test fik jeg alverdens symptomer det betød at jeg gik over en uge over tid og jeg var sikker på den var der, jeg var ikke gravid, ellers mærker jeg aldrig noget for fordi jeg har uregelmæssig cyklusser ved jeg ikke hvornår jeg har ægløsning og skal teste så jeg mærker aldrig noget. Ens tanker kan gøre meget det er helt uhyggeligt

Anmeld

20. december 2014

Anonym trådstarter

mor88 skriver:

Hvis det er noget du går og tænker meget på, så kan kroppen godt drille

Men det KAN jo også være at den arbejder på at få lavet et foster

Krydser for jer 

Og så er der ikke andet at gøre end at vente til testdag(super svært, I know)

nej der er godt nok længe til synes jeg

men det kan jo også muligvis være min ægløsning jeg har mærket..

men tror nu mest det er det der med hovedet.

tak for  dem får vi brug for

Anmeld

20. december 2014

Anonym trådstarter

komnubaby skriver:

Jeg tror det er kroppen der snyder, den ENE gang hvor jeg fik en positiv æl test fik jeg alverdens symptomer det betød at jeg gik over en uge over tid og jeg var sikker på den var der, jeg var ikke gravid, ellers mærker jeg aldrig noget for fordi jeg har uregelmæssig cyklusser ved jeg ikke hvornår jeg har ægløsning og skal teste så jeg mærker aldrig noget. Ens tanker kan gøre meget det er helt uhyggeligt

Ja det er ret vildt hvor meget tankerne egentlig kan gøre. Men synes egentlig ikke det er noget jeg bevidst har gået og tænkt meget over. Men derfor kan det jo godt ligge i underbevidstheden. Nok især fordi det er den første måned vi prøver.

Anmeld

20. december 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Ja det er ret vildt hvor meget tankerne egentlig kan gøre. Men synes egentlig ikke det er noget jeg bevidst har gået og tænkt meget over. Men derfor kan det jo godt ligge i underbevidstheden. Nok især fordi det er den første måned vi prøver.

Det tror jeg, første måned vi var igang, selvom jeg prøvede at lade være, så var jeg stensikker på jeg nok skulle blive gravid med det samme, men nu sidder jeg 9 måneder senere, har fået konstateret pcos og skal skal have hjælp til at blive gravid, forhåbentlig i starten andet nye år 

Anmeld

20. december 2014

Anonym trådstarter

komnubaby skriver:

Det tror jeg, første måned vi var igang, selvom jeg prøvede at lade være, så var jeg stensikker på jeg nok skulle blive gravid med det samme, men nu sidder jeg 9 måneder senere, har fået konstateret pcos og skal skal have hjælp til at blive gravid, forhåbentlig i starten andet nye år 

ja det er dæleme træls med de tanker der.

Øv det er træls for jer. Vi må krydse for 2015 bliver jeres år 

Anmeld

20. december 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

ja det er dæleme træls med de tanker der.

Øv det er træls for jer. Vi må krydse for 2015 bliver jeres år 

Tak det håber vi på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.