menstration ?? 14/19 november. . har ikke testet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2014

Os&lilledig

Anonym skriver:

jeg har fortaget mig en test igår,

men er meget usikker på om den viser gravid??

hvis nu man finder ud af at det er rigtig at man er gravid,  hvornår er det så bedst at kontakte sin læge vdr dette??- har hørt noget med at nogen for taget en scanning hvor langtid efter,  det jo først er ved lægen at man finder ud af hvor langt man er henne..

Vi skal først til lægen når jeg er i uge 8-10.. Men første scanning er i uge 8. For at se om hjertet banker

men kontaktede lægen da jeg testede positiv og fik en tid til når jeg var i uge 8

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2014

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Vi skal først til lægen når jeg er i uge 8-10.. Men første scanning er i uge 8. For at se om hjertet banker

men kontaktede lægen da jeg testede positiv og fik en tid til når jeg var i uge 8

Da du testede . Hvordan fandt du ud af hvor langt du var hen ( uge 8) da du skriver at du først skal til lægen der 

Anmeld

22. december 2014

Anonym trådstarter

Test

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. december 2014

Lukas&Liam<3

Den er positiv

Anmeld

22. december 2014

Anonym trådstarter

What. 

Kan det være rigtig?? Jeg har Været så meget i tvivl om min test på grund af jeg synes den ene streg er noget utydelig.

Jeg overvejede virkelig og købe den eer blues test som viser gravid eller ik gravid... synes ik jeg vil dukke op ved lægen eller glæde mig alt for meget og der intet er alligevel

Anmeld

22. december 2014

MHB

Hvor langt du er henne finder du nemmest ud af vha en terminsberegner. Hvis du har en almindelig cyklus på 28 dage og din sidste mens kom 14. November er du 5+3 i dag med termin 21/8 2015. Er din cyklus kortere eller længere end 28 dage kan du selv regne det ud ved at finde en terminsberegner online (google er din ven)! 

Anmeld

22. december 2014

Os&lilledig

Anonym skriver:

Da du testede . Hvordan fandt du ud af hvor langt du var hen ( uge 8) da du skriver at du først skal til lægen der 

Hvis man har normalt cyklus og ikke er i fertilitets behandling.. Så Googler man bare "terminsberegner" og udfylder den og så skriver den bare hvor langt man er henne.. Jeg er insemineret på klinik. Så der regnes det ud anderledes.. 

Men ringede til lægen og fortalte at nu var jeg gravid og at klinikken sagde sagt at jeg var i 4+2 og så regnede sekrætæren sig frem til hvornår jeg så er i uge 8 og gav mig en tid i start af januar. 

Jeg er kun 5+2 idag  

Anmeld

22. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

What. 

Kan det være rigtig?? Jeg har Været så meget i tvivl om min test på grund af jeg synes den ene streg er noget utydelig.

Jeg overvejede virkelig og købe den eer blues test som viser gravid eller ik gravid... synes ik jeg vil dukke op ved lægen eller glæde mig alt for meget og der intet er alligevel

Tror også du er gravid  

Anmeld

23. december 2014

Anonym trådstarter

MHB skriver:

Hvor langt du er henne finder du nemmest ud af vha en terminsberegner. Hvis du har en almindelig cyklus på 28 dage og din sidste mens kom 14. November er du 5+3 i dag med termin 21/8 2015. Er din cyklus kortere eller længere end 28 dage kan du selv regne det ud ved at finde en terminsberegner online (google er din ven)! 

5 ak det prøver jeg lige. 

Anmeld

23. december 2014

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Hvis man har normalt cyklus og ikke er i fertilitets behandling.. Så Googler man bare "terminsberegner" og udfylder den og så skriver den bare hvor langt man er henne.. Jeg er insemineret på klinik. Så der regnes det ud anderledes.. 

Men ringede til lægen og fortalte at nu var jeg gravid og at klinikken sagde sagt at jeg var i 4+2 og så regnede sekrætæren sig frem til hvornår jeg så er i uge 8 og gav mig en tid i start af januar. 

Jeg er kun 5+2 idag  

Hvordan forgår det enlig på en klinik ,? Tager det ikke langtid før man kan teste positiv? ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.