menstration ?? 14/19 november. . har ikke testet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.842 visninger
32 svar
0 synes godt om
19. december 2014

Anonym trådstarter

Hej^^

Det er sådan at min menstruation kom ca den 14 november og sidst menstruation s dag var om onsdagen den 19 november... vil det ikke sige at min menstr skulle komme nu her... op til dagene. Men er endnu ikke kommet. Har det 1 gang om måneden...  mon bare den er forsinket på en måde... plejer det normalt ikke at Være sådan ((dagene op til at få sin menstration ?? 

(Det skal så lige siges vi prøver at skabe et lille baby til verden. Har ikke taget nogen test. - @ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2014

l.kjoeller

Anonym skriver:

Hej^^

Det er sådan at min menstruation kom ca den 14 november og sidst menstruation s dag var om onsdagen den 19 november... vil det ikke sige at min menstr skulle komme nu her... op til dagene. Men er endnu ikke kommet. Har det 1 gang om måneden...  mon bare den er forsinket på en måde... plejer det normalt ikke at Være sådan ((dagene op til at få sin menstration ?? 

(Det skal så lige siges vi prøver at skabe et lille baby til verden. Har ikke taget nogen test. - @ 

Det er da i høj grad tid at teste 

Anmeld

19. december 2014

Heidi.R.

Ja skynd dig testing testing,,,,gerne en update... 

Anmeld

20. december 2014

lillehåb

Jeg krydser fingre for dig. Jeg gik 13 dage over og så kom min mens. Nogle gange laver kroppen dumme tricks 

Men håber du er positiv 

Anmeld

20. december 2014

Anonym trådstarter

Er det bedst jeg venter og ser om min menstra  kommer en af dagene. ..?? Nogen det har haft det meget langtid over forventet menstra ??plejer det ik og Være ca en måned imellem. Jeg har aldrig sådan på en måde tænkt over hvilke dato osv  når jeg får det og det stopper igen. Men denne gang blev jeg ops  på det. ) jeg tager ikke p.piller) det har jeg ikke taget i meget lang tid. Da vi drømmer omvendt lille Bette G-klump  

Anmeld

20. december 2014

Anonym trådstarter

lillehåb skriver:

Jeg krydser fingre for dig. Jeg gik 13 dage over og så kom min mens. Nogle gange laver kroppen dumme tricks 

Men håber du er positiv 

Woa  13 dag over tid det var langtid..håber ik jeg får det.

Anmeld

20. december 2014

l.kjoeller

Langt de fleste vil kunne teste positiv nu 5+1 som du er hvis det var d 14 du fik. Så tag en test  

Anmeld

22. december 2014

Anonym trådstarter

jeg har fortaget mig en test igår,

men er meget usikker på om den viser gravid??

hvis nu man finder ud af at det er rigtig at man er gravid,  hvornår er det så bedst at kontakte sin læge vdr dette??- har hørt noget med at nogen for taget en scanning hvor langtid efter,  det jo først er ved lægen at man finder ud af hvor langt man er henne..

Anmeld

22. december 2014

PB2013

Man kan tage til læge med det samme for at få det bekræftiget, men ellers varierer det fra læge til læge hvornår de vil se en til at starte vandrejournal og tage blodprøver.. 

Mht scanning er den første scanning nakkefold omkring uge 12.. Nogle er til scanning før fordi de enten har købt en eller der er usikkerhed på hvor langt de er henne.. 

Et forsigtigt tillykke herfra.. ��

Anmeld

22. december 2014

asff

Anonym skriver:

jeg har fortaget mig en test igår,

men er meget usikker på om den viser gravid??

hvis nu man finder ud af at det er rigtig at man er gravid,  hvornår er det så bedst at kontakte sin læge vdr dette??- har hørt noget med at nogen for taget en scanning hvor langtid efter,  det jo først er ved lægen at man finder ud af hvor langt man er henne..

Smid et billede op af den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.