Snydt eller ike snydt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2014

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Helt klart snydt ! 

Jaaa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2014

Anonym trådstarter

Natteravnen skriver:

Prøv at ringe til dem  inden lukketid. Og fortæl dem hvad der er foregået. Jeg ved ikke om du kan, men det er værd at spørge banken. 

Ja jeg skal ringe til dem ! Så irritere har aldrig oplevet det. 

Anmeld

19. december 2014

Anonym trådstarter

Har snakket med banke og han siger de ikke kan gøre noget når jeg selv har valgt det, men ja men det er snydt. Han siger jeg skal ringe til politi

Jeg snakke med min lille søster og jeg gav hende adresse til den person, hun sagde hendes veninden bor ve siden af hende. Min søster og hendes kæreste skal derover og se hvad der foregår. 

Anmeld

19. december 2014

Anonym trådstarter

Min søster og hendes fyr tog hjem til hende og hendes mor var der og sagde hendes datter var hos hendes mormor , og min søster taler pænt til hende, hun sagde hun tage ikke tlf , skal nok snakke med hende og undskylder din søster og giver hende penge( Mig) , så sagde min søster hvad nu hvis hun ikke gider, sagde moren hvis hun ikke gider sø gøre det på jeres hårdt måde!!!! Hun er totalt iskold !!

Hende mor siger ja min datter er tyv hun har stjålet fra mange andre og folk har være hos dem og klage over.

min søster sagde alle venner kender hende!!! Og så bor hun tæt på min søsters fyr pinligt!!!  

Anmeld

19. december 2014

Anonym trådstarter

Min søster har fået fat i hende! 

Yuhuuuu har fået min penge tilbage yehhhh!!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.