Snydt eller ike snydt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.503 visninger
14 svar
7 synes godt om
19. december 2014

Anonym trådstarter

Hej ved ikke hvad overskrift skal stå

igår så jeg jeg billig fed taske fra dba , og vi skrives sammen igår aften og nr var fra Kbh men hun bor anden sted nok Jylland , hun sagde det ikke hendes mobil at det bar hendes veninden. 

Nårh men så aftalt vi at sende Mobilepay og hun sende den idag med varer. så kom jeg tanke om noget og spurgt igen, og hun sagde hendes veninden er flytte fra Kbh til Jylland kan det passe at man kan flytte et anden sted og så har man nr til hendes gammel adresse??

nu føler jeg om det er fup og måske stjæle min penge , jeg har sendt med Mobilepay kan folk snyde selvom man kan se navn og efter navn?? Kan man melde til politi ?? 

Jeg har sendt SMS hun svare ikke og dba er lukket! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2014

Nystart

Ved tdc kan de stadig ikke fatte jeg ikke har samme adresse som 4 år siden så det kan det godt...

Men sende penge til en, og til en anden end sælger det havde jeg ikke haft tillid til folk til...

Anmeld

19. december 2014

Anonym trådstarter

Ja også mig men hun fik mig til at stole på hende

nr som vi skrev kunne jeg godt se adresse på krak. 

Hvad skal jeg gøre hvis jeg ikke fik svare idag? Hun lovede mig at sende billede af posten og kvit  

Anmeld

19. december 2014

klmf

Kunne godt lyde som om du er taget ved næsen

Anmeld

19. december 2014

EAF

Men TS har dokumentation for at hun har sendt penge via Mobilepay så hun kan vel få pengene tilbageført hvis de har forsøgt at snyde?  Så ring til banken med det samme hvis du fornemmer der er ugler i mosen. 

Anmeld

19. december 2014

Anonym trådstarter

Tror jeg blev snydt! Jeg har sendt SMS fra morgen , og lige nu ringede jeg og så var det tlf svaret!!! 

Anmeld

19. december 2014

Anonym trådstarter

Kan banken sende min penge tilbage??

Anmeld

19. december 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Helt klart snydt ! 

Anmeld

19. december 2014

Elgaard73

Man kan sagtens flytte, uden at tlf nummeret automatisk flytter adresse med det samme. Hos TDC skal man ovenikøbet selv gøre en virkelig aktiv indsats, for at de tager sig sammen til at ændre ens adresse. Og jeg tænker ikke at de andre teleselskaber er mere "kvikke".

Og så vil jeg lige sige at DBA altså ikke har lukket. De kan altid kontaktes telefonisk mellem 8 og 22, alle ugens 7 dage. Desuden er mailen jo døgnåben.

Anmeld

19. december 2014

EAF

Anonym skriver:

Kan banken sende min penge tilbage??

Prøv at ringe til dem  inden lukketid. Og fortæl dem hvad der er foregået. Jeg ved ikke om du kan, men det er værd at spørge banken. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.