Fuld forældremyndighed

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Rikke Rasmussen skriver:

Dette var bestemt heller ikke en situation jeg havde ønsket at komme i, jeg vill give alt for at vi kunne ha løst dette på en ordentlig måde, men til sidst må man bare indse at man må opgive kampen imod eksen, og tænke på barnets tarv, hvilket jeg syntes jeg gør, ved at holde vores søn fra hans far..

det ligger så fjernt for mig alt det her, kommer fra en familie hvor der ingen skilsmissebørn har været, og havde svoret når jeg skabte min egen familie, var det en familie jeg ville holde på, men fysisk og psykisk vold må være dråben .. 

Jeg ønsker ikke dette for min væreste fjende, og jeg ønskede ikke dette for mig selv, eller for den sags skyld min stakkels søn, som står tilbage med et kæmpe svigt, jeg spekulere over hvad jeg skal forklare ham, hvis han en dag spørger hvor hans far er, for vil aldrig ligge skjul på hvem hans far er, og hvor han er, hvis jeg selv ved hvor han opholder sig, i følge hand familie, har de ikke haft kontakt med ham siden d. 2 november.. 

Jeg snakker heldigvis super godt med hans forældre og søskende, og som jeg har sagt til dem, er de altid velkommen til at se Lucas, for de er ligeså vel en del af hans liv, som min familie er, også selvom vi ikke har kontakt til far..

jeg har fældet mange tårer de sidste par måneder, uger og dage, ikke over vores brud, for det var det bedste der kunne ske, men overfor min stakkels søn, der bliver gjort til den største taber i det her 

jeg håber der kommer ro hos jer og at du får en løsning du ikke er for utilpas med...

en god ide er at gemme alle sms'er fra din eks da sådanne beskeder (med at han vil begå selvmord) kan bruges til at give ro og tryghed omkring din søn...

hvad angår det med at de altid er velkommen til at se Lucas... nu skriver du godt nok at du har et super godt forhold til din eks' familie, men jeg står i den modsatte situation end dig (min eks er bopælsforælder og har sagt at min familie er velkommen) og mine forældre har svært ved bare at ringe til min eks fordi de gerne vil se vores søn... jeg vil derfor foreslå dig at invitere dem ind i mellem - bare for at de skal vide du virkelig mener det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2014

Hertz

Synes helt bestemt at du skal prøve at søge forældremyndigheden, det at han ikke vil skrive under på noget så vigtigt som behandling af jeres søn vejer rigtig tungt. Gør det men få en advokat på, det er alt for hårdt at stå med det alene, og en advokat ved lige præcis hva der skal lægges vægt på. Har selv fået den fulde over min datter efter en kamp i sf og retten som tog halvandet år.

Anmeld

19. december 2014

Babydreams

Ms.Sunshine skriver:

jeg håber der kommer ro hos jer og at du får en løsning du ikke er for utilpas med...

en god ide er at gemme alle sms'er fra din eks da sådanne beskeder (med at han vil begå selvmord) kan bruges til at give ro og tryghed omkring din søn...

hvad angår det med at de altid er velkommen til at se Lucas... nu skriver du godt nok at du har et super godt forhold til din eks' familie, men jeg står i den modsatte situation end dig (min eks er bopælsforælder og har sagt at min familie er velkommen) og mine forældre har svært ved bare at ringe til min eks fordi de gerne vil se vores søn... jeg vil derfor foreslå dig at invitere dem ind i mellem - bare for at de skal vide du virkelig mener det...

Har gemt sms'erne, og har tænkt mig at fremvise dem..

har inviteret hans famile her over, Lucas har fødselsdag i februar og der kommer de her over i den weekend og overnatter.. 

Lucas glæder sig, og det samme gør de 

Anmeld

19. december 2014

Babydreams

Hertz skriver:

Synes helt bestemt at du skal prøve at søge forældremyndigheden, det at han ikke vil skrive under på noget så vigtigt som behandling af jeres søn vejer rigtig tungt. Gør det men få en advokat på, det er alt for hårdt at stå med det alene, og en advokat ved lige præcis hva der skal lægges vægt på. Har selv fået den fulde over min datter efter en kamp i sf og retten som tog halvandet år.

Halvanden år?!! 

Jeg må ud at lede efter en advokat, for ja, det er dæleme hårdt det her, så det var nok en god ide at have en der kan ordne tingende for en, men så tænker jeg bare det økonomiske aspekt også 

Anmeld

19. december 2014

Hertz

Rikke Rasmussen skriver:

Halvanden år?!! 

Jeg må ud at lede efter en advokat, for ja, det er dæleme hårdt det her, så det var nok en god ide at have en der kan ordne tingende for en, men så tænker jeg bare det økonomiske aspekt også 

Ja min x udeblev fra flere aftaler og det var så både samvær og forældremyndighed plus der skulle laves denne undersøgelse så det trak en del ud. Jeg endte med at betale næsten 50000 til advokaten men hun var også med hver gang der var et møde, man kan jo nøjes med at de kun ordner det skriftlige og er med i retten og der kan man få fri proces så man ikk betaler for at de er med i retten. Men har ikk et sekund fortrudt for havde ikk klaret det uden den advokat. Mine forældre betalte hende og så afdrager jeg til mine forældre hver måned, men man kan sagtens lave afdragsordninger med en advokat.

Anmeld

19. december 2014

Babydreams

Hertz skriver:

Ja min x udeblev fra flere aftaler og det var så både samvær og forældremyndighed plus der skulle laves denne undersøgelse så det trak en del ud. Jeg endte med at betale næsten 50000 til advokaten men hun var også med hver gang der var et møde, man kan jo nøjes med at de kun ordner det skriftlige og er med i retten og der kan man få fri proces så man ikk betaler for at de er med i retten. Men har ikk et sekund fortrudt for havde ikk klaret det uden den advokat. Mine forældre betalte hende og så afdrager jeg til mine forældre hver måned, men man kan sagtens lave afdragsordninger med en advokat.

Årh og min eks udebliver med garanti også, ej hvor er det virkelig bare frusterende det her 

må høre en advokat ad, hvad jeg evt skal afdrage med og sådan, for har da ikke lige for mange penge at rykke med i forvejen 

Anmeld

19. december 2014

Carina:-)

Føj 

Puh det gjorde ondt inde i at læse om mærkerne - hvordan kan man være sådan over for et lille barn,og han bor hos hans forældre.-Håber da ikke de har overværet det uden at gribe ind 

Håber virkelig at han forsvinder ud af jeres liv- for ja børn skal se deres forældre men dælme kun hvis forældrene er værdige til at kalde sig forældre. 

Anmeld

19. december 2014

Carina:-)

Rikke Rasmussen skriver:

Årh og min eks udebliver med garanti også, ej hvor er det virkelig bare frusterende det her 

må høre en advokat ad, hvad jeg evt skal afdrage med og sådan, for har da ikke lige for mange penge at rykke med i forvejen 

Du kan søge fri proces og der er f.eks er der i Århus den gratis retshjælp - de har g´hjulpet mig for mange år siden og det kostede ikke en krone. 

Der er også den sociale retshjælp at søge hjælp hos.

Kæmp for din søn - du er hans advokat 

Anmeld

19. december 2014

Babydreams

Carina:-) skriver:

Føj 

Puh det gjorde ondt inde i at læse om mærkerne - hvordan kan man være sådan over for et lille barn,og han bor hos hans forældre.-Håber da ikke de har overværet det uden at gribe ind 

Håber virkelig at han forsvinder ud af jeres liv- for ja børn skal se deres forældre men dælme kun hvis forældrene er værdige til at kalde sig forældre. 

Hans forældre har ikke set hvad der er sket med vores søn, ang de mærker 

jeg håber også hver dag, at han bare skriver en seddel eller et eller andet hvorpå der står at jeg må få fuld forældremyndighed over ham, og han ikke længere vil have noget med lucas at gøre, for det ved jeg at han jo egentlig ikke vil, siden der intet kontakt kommer fra hans side..

Anmeld

19. december 2014

Babydreams

Carina:-) skriver:

Du kan søge fri proces og der er f.eks er der i Århus den gratis retshjælp - de har g´hjulpet mig for mange år siden og det kostede ikke en krone. 

Der er også den sociale retshjælp at søge hjælp hos.

Kæmp for din søn - du er hans advokat 

Tusind mange tak, jeg vil kæmpe alt hvad jeg har lært for min søns skyld, han fortjener ikke flere svigt af nogle art, og jeg er klar på kamp, mere end nogensinde før 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.