Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
l.kjoeller skriver: Flot positiv Tillykke
Flot positiv Tillykke
Tusind tak...tror jeg haha. Jeg er så bange for at "jeg drømmer det her" haha
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Os&lilledig skriver: Se min dengang den var svag..! hvor længe lå den..?
Se min dengang
den var svag..!
hvor længe lå den..?
Orv ja det kan jeg da godt se . Så ér det måske sandt . Vi gjorde som der stod i testen. Vi testede efter 1 minut og indenfor de 3 minutter. Stregen kom frem ret hurtigt. Og billedet jeg lagt er taget lige efter.
Den er SÅ positiv - stort tillykke
Soffy27 skriver: Den er SÅ positiv - stort tillykke
Jeg håber så inderligt at du har ret det vil jo være helt vildt hvis det lykkedes. Det er vores andet Isci forsøg, men har kun et forsøg tilbage i det offentlige, da vi desværre ikke var heldige at få fryseæg
MissMilan skriver: Orv ja det kan jeg da godt se . Så ér det måske sandt . Vi gjorde som der stod i testen. Vi testede efter 1 minut og indenfor de 3 minutter. Stregen kom frem ret hurtigt. Og billedet jeg lagt er taget lige efter.
Så er der da ingen tvivl OVERHOVED!! Tillykke med titlen kommende mor.
Jeg er 5+0 idag. Kan ikke dy mig.. Prøver en tes for at se hvor farvet den bliver
Hvis du har mod på det, så gå i matas og køb en clear blue digital.. Det gjorde jeg, da jeg stod en med en test der var svagere end din, og der stod det på skrift, at den altså var god nok, hvilket gjorde at al min tvivl forsvandt
MissMilan skriver: Tusind tak...tror jeg haha. Jeg er så bange for at "jeg drømmer det her" haha
Sådan havde jeg det også. Men nu er det bare med at lytte til kroppen slappe af og glæde dig til at se spunken
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128