Hjælp, er denne G-test positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
16 svar
0 synes godt om
17. december 2014

MissMilan

Hej alle I skønne Quinder 

jeg har brug for jeres vurdering. Jeg har lige taget denne test og har først BP på fredag. Jeg tør ikke tro på at jeg er gravid, da stregen jo er svag. Men hvad ville I vurdere, hvis I stod med denne test?.

I vejledningen står der at hvis stregen er svag, skal man tage en nybtest efter 48 timer. Jeg havde ÆU D. 3 dec. og havde ÆO D. 5 dec. 

Jeg håber at I vil hjælpe mig med at vurdere. Evt. også fra nogen som havde ligeså svag streg da de testede og var gravid 

stort knus og masser af baby støv herfra

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2014

Hønsemor

MissMilan skriver:

jeg har brug for jeres vurdering. Jeg har lige taget denne test og har først BP på fredag. Jeg tør ikke tro på at jeg er gravid, da stregen jo er svag. Men hvad ville I vurdere, hvis I stod med denne test?.

I vejledningen står der at hvis stregen er svag, skal man tage en nybtest efter 48 timer. Jeg havde ÆU D. 3 dec. og havde ÆO D. 5 dec. 

Jeg håber at I vil hjælpe mig med at vurdere. Evt. også fra nogen som havde ligeså svag streg da de testede og var gravid 

Den streg er på ingen måde svag, hvis billedet/stregen er kommet inde for tid..

Så jeg tør godt sige tillykke, du er gravid og skal være mor om godt og vel 9 mdr 

Anmeld

17. december 2014

Os&lilledig

Den der er ikke svag.. Den er mega posetiv min var mere svag, meget mere og var først så positiv i ca 4+1. Så jeg tør sagtens sige TILLYKKE MED DIN LILLE PRIK ❤️

Anmeld

17. december 2014

et-ønske

Min var mere svag med tvillinger tillykke 

Anmeld

17. december 2014

MissMilan

Hønsemor skriver:

Den streg er på ingen måde svag, hvis billedet/stregen er kommet inde for tid..

Så jeg tør godt sige tillykke, du er gravid og skal være mor om godt og vel 9 mdr 

Hej Hønsemor 

Tusind tak for dit positive svar, jeg håber så inderligt at du har ret.

vi sørgede for at vente 1 min. og læste den inden der var gået de 3 minutter. Billedet er taget lige efter. Men jeg har aldrig prøvet at tage en test før og har (så vidt jeg ved) heller aldrig været gravid. Så det vil og er næsten helt uvirkeligt, hvis det vitterligt er sandt at den er positiv.

Anmeld

17. december 2014

MissMilan

Os&lilledig skriver:

Den der er ikke svag.. Den er mega posetiv min var mere svag, meget mere og var først så positiv i ca 4+1. Så jeg tør sagtens sige TILLYKKE MED DIN LILLE PRIK ❤️

Eejjjjjj mener du det??. (Self, ellers ville du  jo ikke skrive det haha). Tusind tak for dit bud 

Anmeld

17. december 2014

MissMilan

et-ønske skriver:

Min var mere svag med tvillinger tillykke 

Hvor er det sindssygt, det her...jeg ved slet ikke om jeg skal grine eller græde 

Anmeld

17. december 2014

A. Nonymsen

MissMilan skriver:

Den er da mega positiv... Stort tillykke 

Mine så sådan ud da jeg var 3+4-5 og den var god nok,.. Mine streger er da nærmest usynlige i forhold til din  

Anmeld

17. december 2014

l.kjoeller

MissMilan skriver:

Flot positiv Tillykke 

Anmeld

17. december 2014

Os&lilledig

MissMilan skriver:

Eejjjjjj mener du det??. (Self, ellers ville du  jo ikke skrive det haha). Tusind tak for dit bud 

Se min dengang  

den var svag..!  

hvor længe lå den..?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.