Hjælp til valg af telefon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
majba skriver:

Af Android telefoner syntes jeg htc er bedst :-) 

har selv iPhone er er mega glad for den!

HTC har jeg også hørt og læst meget godt om. Kunne godt ske, det skulle blive sådan en.

Iphone har jeg haft - også flere af dem, men jeg HADER apple og at de ikke kan samarbejde med nogen andre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2014

Nystart

Sony z3 er passe upraktisk..... La vær... Siger den tidligere iPhone 4s bruger... Som for elskede Sony Eriksson......

Har sådan fortrudt mig Sony køb 

Anmeld

17. december 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Nystart skriver:

Sony z3 er passe upraktisk..... La vær... Siger den tidligere iPhone 4s bruger... Som for elskede Sony Eriksson......

Har sådan fortrudt mig Sony køb 

Det er en Sony, der netop er afgået ved døden. Jeg har haft den i 6 mdr (købt fra ny) og jeg har aldrig kunnet lide den - det er nok den værste telefon, jeg nogensinde har haft. Så tro mig, jeg køber ikke sådan en igen 

Anmeld

17. december 2014

Muffinmus

Har z1.. Skulle jeg have ny, blev det præcist samme eller nyeste model, F.eks. Z3.. Genialt godt kamera og god vandtæt Tlf..

men er man ikke til det ville jeg nok vælge alpha....

Anmeld

17. december 2014

WilliamDSTN

PT skriver:

Jeg er faret vild i telefon-junglen, og behøver nu hjælp.

Min telefon er død og skal begraves, og de sidste par måneder har jeg kigget efter en ny telefon, men jeg kan ikke bestemme mig, så vil I ikke være søde at give mig jeres besyv.

Eneste krav er, at det skal være en Android, og den skal have et ordenligt kamara. 

På forhånd tak 

jeg har en Samsung galaxy note 2 og jeg synes bestemt det er en god mobil, den er en smugle stor men den er rigtig god 

Anmeld

17. december 2014

PT

Profilbillede for PT
MariaE skriver:

Har z1.. Skulle jeg have ny, blev det præcist samme eller nyeste model, F.eks. Z3.. Genialt godt kamera og god vandtæt Tlf..

men er man ikke til det ville jeg nok vælge alpha....

Sony har jeg ikke god erfaring med, så det bliver ikke sådan en.

Jeg har aldrig hørt om Samsung Alpha før, så måtte lige google det. 

Men tak for svar

Anmeld

17. december 2014

PT

Profilbillede for PT
Nørreslet skriver:

jeg har en Samsung galaxy note 2 og jeg synes bestemt det er en god mobil, den er en smugle stor men den er rigtig god 

Kunne godt ske, jeg skulle kigge nærmere på den, tak Må jeg spørge, hvorfor du valgte den telefon? 

Anmeld

17. december 2014

majba

PT skriver:

HTC har jeg også hørt og læst meget godt om. Kunne godt ske, det skulle blive sådan en.

Iphone har jeg haft - også flere af dem, men jeg HADER apple og at de ikke kan samarbejde med nogen andre 

Havde htc før min iphone og var bestemt ikke utilfreds med den :-) 

den er nemmere at finde rundt i end Samsung syntes jeg :-) 

Anmeld

17. december 2014

WilliamDSTN

PT skriver:

Kunne godt ske, jeg skulle kigge nærmere på den, tak Må jeg spørge, hvorfor du valgte den telefon? 

Self den blev valgt fordi jeg var træt af mobiler der er mega små, jeg kan godt lide at kunne se hvad der sker på skærmen, og at man kan spille uden at man skal zoome helt vildt og så havde jeg bare fået at vide at den er vildt god 

Anmeld

18. december 2014

PT

Profilbillede for PT
Nørreslet skriver:

Self den blev valgt fordi jeg var træt af mobiler der er mega små, jeg kan godt lide at kunne se hvad der sker på skærmen, og at man kan spille uden at man skal zoome helt vildt og så havde jeg bare fået at vide at den er vildt god 

Jeg er helt enig med dig - en alt for lille skærm er ikke meget ved - men den skal heller ikke blive så stor, den ikke kan være i hånden 

Tak for hjælpen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.