Hjælp til valg af telefon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.095 visninger
31 svar
2 synes godt om
17. december 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg er faret vild i telefon-junglen, og behøver nu hjælp.

Min telefon er død og skal begraves, og de sidste par måneder har jeg kigget efter en ny telefon, men jeg kan ikke bestemme mig, så vil I ikke være søde at give mig jeres besyv.

Eneste krav er, at det skal være en Android, og den skal have et ordenligt kamara. 

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2014

frkanonym

PT skriver:

Min telefon er død og skal begraves, og de sidste par måneder har jeg kigget efter en ny telefon, men jeg kan ikke bestemme mig, så vil I ikke være søde at give mig jeres besyv.

Eneste krav er, at det skal være en Android, og den skal have et ordenligt kamara. 

På forhånd tak 

Jeg har selv en Samsung galaxy s4. Har også haft 3'eren. Og en htc.

jeg er utrolig glad for Samsung og vil ikke skifte til et andet mærke.

kameraet er rigtig godt og det er en android!

Anmeld

17. december 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Tak for svar.

Jeg har selv haft en Samsung Galaxy 3, og jeg er enig med dig i, at det er en god telefon. Jeg er bare ikke sikker på, om jeg vil have sådan en igen, men det er bestemt med i overvejelserne.

Hmm det var så meget nemmere for 15 år siden, da der ikke var nogen valg udover Nokia 3210 og 3310 lol

Sidst havde jeg en forholdsvis billig Sony, og den har kun holdt 6 mdr - den dårligste telefon, jeg nogensinde har haft 

Anmeld

17. december 2014

frkanonym

PT skriver:

Tak for svar.

Jeg har selv haft en Samsung Galaxy 3, og jeg er enig med dig i, at det er en god telefon. Jeg er bare ikke sikker på, om jeg vil have sådan en igen, men det er bestemt med i overvejelserne.

Hmm det var så meget nemmere for 15 år siden, da der ikke var nogen valg udover Nokia 3210 og 3310 lol

Sidst havde jeg en forholdsvis billig Sony, og den har kun holdt 6 mdr - den dårligste telefon, jeg nogensinde har haft 

Kan kun sige, at jeg er meget mere tilfreds med 4'eren end 3'eren. jeg er så glad for den!

ja, det var meget lettere dengang 

jeg har også haft Sony engang. Den holdt heller ingenting overhovedet. Så den blev også skiftet efter et halvt års tid. Måske de er blevet forbedret? Jeg vil ik turde. Telefonerne i dag er så dyre. Det er ikke som engang, hvor man kunne købe dem til 1 krone uden abonnement og bare flytte sit simkort over i

Anmeld

17. december 2014

Sandratoft

PT skriver:

På forhånd tak 

HTC one, måske m8 udgaven. Min har holdt 1 år snart og der har ingen problemer været endnu  

Anmeld

17. december 2014

PT

Profilbillede for PT
Sandratoft skriver:

HTC one, måske m8 udgaven. Min har holdt 1 år snart og der har ingen problemer været endnu  

Tak for svar.

Den er også på min liste - og jeg er meget fristet til at købe den.

Mit problem er, at jeg ikke ved, om det er de ekstra penge værd i forhold til en Nexus 5 f.eks. 

Hvad fik dig til at købe den, hvis jeg må spørge? 

Anmeld

17. december 2014

PT

Profilbillede for PT
frkanonym skriver:

Kan kun sige, at jeg er meget mere tilfreds med 4'eren end 3'eren. jeg er så glad for den!

ja, det var meget lettere dengang 

jeg har også haft Sony engang. Den holdt heller ingenting overhovedet. Så den blev også skiftet efter et halvt års tid. Måske de er blevet forbedret? Jeg vil ik turde. Telefonerne i dag er så dyre. Det er ikke som engang, hvor man kunne købe dem til 1 krone uden abonnement og bare flytte sit simkort over i

Nej, Sony er intet værd i følge min erfaring. 

Jeg synes, Samsung er dyr i forhold til, hvad man får for pengene. Der er mange telefoner, der kan lige så meget, men som koster det halve  Åh jeg hader at skulle købe ny telefon -det er en stor beslutning, synes jeg 

Anmeld

17. december 2014

Sandratoft

PT skriver:

Tak for svar.

Den er også på min liste - og jeg er meget fristet til at købe den.

Mit problem er, at jeg ikke ved, om det er de ekstra penge værd i forhold til en Nexus 5 f.eks. 

Hvad fik dig til at købe den, hvis jeg må spørge? 

Den var årets mobil, derfor min kæreste er til gengæld über nexus fan, så han vil klart anbefale dig nexus fem men går du efter en god mobil der ikke koster alverenen længere, så vælg en mobil der ikke lige er kommet på markedet  

Anmeld

17. december 2014

PT

Profilbillede for PT
Sandratoft skriver:

Den var årets mobil, derfor min kæreste er til gengæld über nexus fan, så han vil klart anbefale dig nexus fem men går du efter en god mobil der ikke koster alverenen længere, så vælg en mobil der ikke lige er kommet på markedet  

Ja, så er den nok også god, når den bliver kåret til det

Det er ikke så meget prisen men om den er pengene værd. Jeg har for mange gange prøvet at betale top dollars for en telefon, der bare ikke var det værd - og det vil jeg helst undgå. Men jeg har også prøvet at købe dem for billigt - og det bliver meget dyrt i det lange løb. 

Derudover er Nexus 5 jo ikke helt ny - sad og kiggede på den nye Nexus 6, der kom på markedet i sidste uge, tror jeg, det var. 

Anmeld

17. december 2014

majba

PT skriver:

På forhånd tak 

Af Android telefoner syntes jeg htc er bedst :-) 

har selv iPhone er er mega glad for den!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.