At lyve i statsforvaltningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2014

TNBC

Mom skriver:

Nu mener jeg det også den anden vej rundt, at det er den forælre som lyver som burde have tænkt...

Helt enig.

den her mor har også dårlig samvittighed.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Yurie skriver:

Helt enig.

den her mor har også dårlig samvittighed.

Dårlig samvittighed rækker bare ikke en meter. Sådan en mor burde miste forældremyndigheden, for hvis man kan lyve i sådan en situation er man efter min mening uegnet som forældre.

Anmeld

17. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det er forfærdligt man kan glemme sine børn

Jeg hørte i radioen at der er kvinder som kommer til krisecentre med en fortælling om at deres kæreste/mand/ex har slået dem hvor det så viser sig at det har været løgn men det er en nem måde at få bopælsretten/forældremyndighed på. 

Og se bare her på baby.dk hvor hurtigt de fleste bruger tager kvindens parti. Der var en tråd herinde som jeg synes virkede mystisk og mange ting ts skrev kom meget belejligt, men ingen stillede spørgsmålstegn. Alle mente at både politi, Sf, pædagoger osv. har fejlet.

Anmeld

17. december 2014

Mamalou

Yurie skriver:

Så forstår jeg da godt at det er svært at få noget igennem, når folk ligefrem lyver om hinanden overfor statsforvaltningen.
Ved godt at man ikke skal tror på alt der står i EB, men alligevel.
Jeg trykkede på afstemningen og der er står til at 9,5% ville lyve omkring deres ex. Det er sku uhyggeligt.. Kan man virkelig hade en anden så meget, at man vil lyve så de ikke kan se deres barn?

Det er trist!

Jeg har ofte set skilsmissefamilier i mit arbejde og har ofte undret mig over, hvor hurtigt det kan gå fra kærlighed til had.

Jeg har selv delebarn og det har givet udfordringer til tider, og jeg har ønsket faderen langt væk. MEN jeg kunne aldrig få mig selv til at lyve for at skade min eks, fordi det vil skade mit barn endnu mere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.