At lyve i statsforvaltningen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.263 visninger
13 svar
6 synes godt om
17. december 2014

TNBC

Så forstår jeg da godt at det er svært at få noget igennem, når folk ligefrem lyver om hinanden overfor statsforvaltningen.
Ved godt at man ikke skal tror på alt der står i EB, men alligevel.
Jeg trykkede på afstemningen og der er står til at 9,5% ville lyve omkring deres ex. Det er sku uhyggeligt.. Kan man virkelig hade en anden så meget, at man vil lyve så de ikke kan se deres barn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2014

Sandratoft

Yurie skriver:

Så forstår jeg da godt at det er svært at få noget igennem, når folk ligefrem lyver om hinanden overfor statsforvaltningen.
Ved godt at man ikke skal tror på alt der står i EB, men alligevel.
Jeg trykkede på afstemningen og der er står til at 9,5% ville lyve omkring deres ex. Det er sku uhyggeligt.. Kan man virkelig hade en anden så meget, at man vil lyve så de ikke kan se deres barn?

Enig, det er så dårlig stil 

Jeg så også programmet: Krigen om børnene: de beskidte tricks, hvor en anonym mor sagde at hun havde løjet i statsforvaltningen for at få mere tid sammen med sin datter.

Jeg synes det er frygteligt at systemet er bygget sådan op, at moderen ofte bliver bopælsforældre, og at det kun er samværdsforælderen der skal tjekkes op på. 

Anmeld

17. december 2014

migxher

Nogen er desværre sådan. Det burde være strafbart på lige fod med at lyve i retten. 

Anmeld

17. december 2014

migxher

En jeg kender lyver så vandet driver, og desværre æder statsforvaltningen det råt. Hun har endda været så frækkert at lyve i retten og skal nu i retten da det blev politi anmeldt.

Anmeld

17. december 2014

Mom

Profilbillede for Mom

Håber at det bider de forældre der lyver lige i røven når barnet/børnene er voksne!!

Jeg tror desværre at nogle glemmer, at de jo rent faktisk har elsket det menneske de har fået børn med.

Og fordi man måske ender med at blive en dårlig ægtefælle betyder det ikke at man er en dårlig forældre!

Anmeld

17. december 2014

TNBC

Sandratoft skriver:

Jeg så også programmet: Krigen om børnene: de beskidte tricks, hvor en anonym mor sagde at hun havde løjet i statsforvaltningen for at få mere tid sammen med sin datter.

Jeg synes det er frygteligt at systemet er bygget sådan op, at moderen ofte bliver bopælsforældre, og at det kun er samværdsforælderen der skal tjekkes op på. 

jeg har ikke set programmet endnu, men skal se det når jeg kommer hjem til Danmark i weekenden. Så dårlig stil.

Hun har dog også dårlig samvittighed.. Og det forstår jeg godt. Tænk hvis barnet spørg, hvorfor det kun ser sin far en halv dag om ugen.. Hvad vil hun så svare? At det var fordi hun løj??

Anmeld

17. december 2014

TNBC

Mom skriver:

Håber at det bider de forældre der lyver lige i røven når barnet/børnene er voksne!!

Jeg tror desværre at nogle glemmer, at de jo rent faktisk har elsket det menneske de har fået børn med.

Og fordi man måske ender med at blive en dårlig ægtefælle betyder det ikke at man er en dårlig forældre!

Jeg tror ærlig talt at jeg ville få et had for den forældre der havde løjet. For pga af den løgn havde jeg ikke lov til at se den anden forældre, pga af had. Det er bare ikke ok.

Anmeld

17. december 2014

TNBC

migxher skriver:

Nogen er desværre sådan. Det burde være strafbart på lige fod med at lyve i retten. 

Helt enig.

Især når jeg læser herinde om folk der kæmper med at få forældremyndheden, og det tager en evighed, og det er jo klart, fordi at der er folk der opfører sig dumt og lyver, så skal de jo være ekstra på stikkerne.

Anmeld

17. december 2014

migxher

Sandratoft skriver:

Så enig. De tager alt for ofte moderens side! Det er virkelig så klamt og kan irriterer mig noget så grusomt. Man skulle tro at i dagens Danmark var mænd og kvinder lige g mænd kunne være lige så gode forældre som kvinder, men næ nej. 

Anmeld

17. december 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Yurie skriver:

Jeg tror ærlig talt at jeg ville få et had for den forældre der havde løjet. For pga af den løgn havde jeg ikke lov til at se den anden forældre, pga af had. Det er bare ikke ok.

Nu mener jeg det også den anden vej rundt, at det er den forælre som lyver som burde have tænkt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.